Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ráda bych poprosila o prověření chování zaměstnanců PPL.
Byla mi doručována zásilka na kterou jsem byla upozorněna pouhou hodinu před doručováním a bohužel jsem se řidiči do telefonu omluvila a domluvila s ním doručení následující den. Bohužel mi vzápětí přišla sms o doručení na Parcelshop. Volala jsem tedy 2x na zákaznickou linku, kde mne ujistili, že mi bude balík doručen domů v následujících dnech. Bohužel se tak nestalo, tak jsem psala na zákaznickou linku a paní mi již odepisovala formou ctrlC+ctrlV. Jsem v 8-mém měsíci těhotenství a bohužel vyzvednutí balíčku pro mne bylo značnou komplikací.
Žádám tedy o prověření situace. Postup řidiče a dohledání nahrávaných telefonátů ze zákaznické linky, kde mi bylo přislíbeno doručení. Dále žádám o prověření postupu emailové komunikace s paní Šlachtovou viz emaily.
Děkuji předem za Vaši vstřícnost.
Žádám tedy o prověření situace, omluvu či vrácení peněz.
Žádám o prověření postupu řidiče a dohledání nahrávaných telefonátů ze zákaznické linky, kde mi bylo 2x přislíbeno doručení.
Dále žádám o prověření postupu emailové komunikace s paní Šlachtovou viz emaily.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.