Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37020Pozor na mystifikujícího operátora pana M. H. na lince 4603.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2019, před 5 lety

Petr Braun

Znění stížnosti

Kolem 20.10. 2019 jsem zavolal 4603, abych se informoval a event. zakoupil internetové připojení televize. Operátor p. M. H. (celé jméno viz referenční údaje) mě zavalil informacemi, které se dnes ukázaly jako nepravdivé (např. že 2. TV přijímač může být připojen na internetové programy.) To bohužel přes aplikaci jde pouze na NB, mobil, případně tablet.
Další nesmysly napáchal ve vyúčtování této služby. Zkrátka lež na lež. To se potvrdilo marnými pokusy o připojení a při vyúčtování za 10/2019.
Na základě jeho nabídky, abychom ho kdykoli kontaktovali přes e-mailový vzkaz od kolegů pan M. H. ignoroval. Pročekali jsme po několika urgencích týdny a bez výsledků. Prostě se neozval. Chtěl jsem po něm, aby napravil nesmysly, které napáchal. Nakonec jsem situaci vyřešil s jeho kolegou. S tímto člověkem už nechci komunikovat a varuji před ním ostatní volající na 4603. Asi je nemocný. Pokud jde T-mobile o více informací k řešení tohoto případu, jsem na svém čísle připraven!

Děkuji za zpětnou reakci.

Petr Braun
Tel: 603306085


Produkt

TV123391225 internetová televize T-Mobile TV XS


Požadované řešení

Žádám o přešetření uzavřené smlouvy na TV123391225. Současná nabídka T-Mobile TV XS je jiná a za jiné peníze než nám pan Hájek nabídl.

Děkuji za přezkum a kontakt.
P.Braun


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 20:12, před 5 lety

Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně uzavření smlouvy, které by jinak neučinil, jedná se klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.