Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37030Be2 neadekvátní odpovědi na email

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2019, před 5 lety

Capkova Capkova

Znění stížnosti

Dobrý den,
mamince mého přítele přišel domů dopis dne 30.10.2019 pro osobu, která má stejné příjmení jako já. Přítel byl zrovna na návštěvě a dopis otevřel. Tam se píše, že vymáhájí dluh na tu adresu 169,55 eur. Na žádnou seznamku se neregistrovala, já také ne a bydlím úplně někde jinde. Jeho maminka je teď ve stresu.

Dokonce měli i tu drzost a poslali mně tento email:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Děkujeme, že jste nás kontaktoval(a) ohledně nedávného oznámení, které jste dostal(a). Vyžadujeme, abyste nám zaslal(a) e-mail z registrované e-mailové adresy. Uvést referenční číslo nestačí k tomu, abychom mohli na Váš dotaz odpovědět.

Kontaktujte nás prosím z registrované e-mailové adresy s uvedením referenčního čísla a Vašeho požadavku nebo komentáře.
Pokud nám e-mail z registrované e-mailové adresy nemůžete poslat, poskytněte nám následující platební údaje. Jsou povinné, protože pokud některé údaje budou chybět, nemůžeme účet ověřit:

• celé jméno majitele účtu
• datum transakce
• číslo karty: prvních 6 a poslední 4 číslice
• odečtená částka

• pro PayPal: potřebujeme Vaše ID transakce PayPal

• pro iTunes nebo Google Play: Musíte tyto poskytovatele kontaktovat přímo, protože pro tyto platby nemáme žádné platební údaje.

Pokud nám pošlete snímek obrazovky platby nebo kopii Vašeho bankovního výpisu, musí obsahovat všechny výše uvedené údaje.

Toto je v souladu s GDPR a v zájmu Vaší osobní bezpečnosti a Vašeho pohodlí.

Předem Vám děkujeme za spolupráci.


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek





Několikrát jsem jim psala, že se stala nejspíš obětí trapného žertu, nebo si spletli adresu.
Napsali mně podruhé stejnou zprávu:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nutné, abyste se obrátili přímo na společnost, která pohledávku vymáhá.

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek


Kdo je tedy od společnosti, co pohledávku vymáhá? Mají dopis vracet zpátky na poštu, či jaké kroky je třeba podniknout, aby ji výhružné dopisy nechodily?

Děkuji předem za odpověď Capkova


Požadované řešení

Co dělat, aby dopisy o kterých nikdo nemá tušení nechodily. Kdo tedy pohledávku skutečně vymáhá?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2019 08:29, před 5 lety

Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje, měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2019 14:31, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2019 18:47, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2020 09:55, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.