Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Cestovní kancelář nám uznala reklamaci zájezdu, na co jsme reagovali, že souhlasíme a najednou po nás chtěli číslo účtu kam peníze přeposlat a od té doby se neozvali, napřed to řešila jedna pracovnice poté druhá a ta se omluvila za tu první. V uznané reklamaci nám nabídli slevu na další zájezd, ale paní které jsem psala chtěla číslo účtu. žádáme tedy o zaslání peněz na účet, jak po nás požadovali. Reklamace trvá od 24.8.2019 vše můžeme doložit.
Potvrzení o přijetí reklamace ze dne 8. 8. 2019, sp. zn. 10013265
zaslání peněz na účet.
|
Tweet |
V rámci reklamačního řízení, platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost rovněž povinna, byla-li reklamace uznána jako oprávněná, vyplatit částku spotřebitelce tak, aby s ní mohla skutečně disponovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.