Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37041Sprosté chování personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 5 lety

adéla Sladovníková

Znění stížnosti

Touto formou bych chtěla podat stížnost na firmu T-mobile - Viahome.

Koncem prázdnin 2019 jsme se rozhodli v objektu Suomi hloubětín vytvořit internet na doma , který nabízí firma Viahome.
Nejen, že jsme museli dva měsíce čekat na email ve kterém přišly obchodní podmínky, ale táké jsme se dočkalu úplné ignorace.
nyní, ve středu 13.11.2019 nám byl internet bez jakékoliv upomínky čí nějakého varování vypnut.
Zákaznická linka nefungovala a až dnes 18.11.2019 jsem se konečně na zákaznickou linku firmy dovolala.
Zklamáním bylo chování zaměstnanců,kteří asi neznají zaměstnanecký kodex a chovají se drze jak kdyby prqacovali na tržišti a firma pro ně absolutně nic neznamenala.
slečna mě prostřednictvím telefonátu nezapomněla ani urazit, což je nepřípustné.
Dále mi byl naúčtován poplatek 600 korun za zprovoznění wifi, což je další nepochopitelná věc, když mi platba odešla minulý týden ve čtvrtek 14.11.2019.
Kdy jsem obratem psala e-mail paní Ivaně Poláčkové.
Odpověděla mi naprosto ohranou frázi, kterou má naučenou a odpovídá touto frází každému kdo si dovolí stěžovat.
Chtěla bych tedy poradit jak dále pokračovat , protože toto chování hodnotím jako nepřístupné a neprofesionální.


Produkt

internet na doma VIahome


Požadované řešení

přeji si dostat stížnost výš,protože nejsem jediný nespokojený zákazník.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 20:21, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Stejně tak by spotřebitelka měla reklamovat vyúčtování částky za zprovoznění wifi. Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.