Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kvůli zvýšení sazeb jsme začátkem tohoto roku přešli ke konkurenčnímu dodavateli energií. Bohužel, od společnosti Stabil Energy se nám nedařilo získat řádné vyúčtování, jednalo se od období za rok 2017 a 2018. Podle našich propočtů bychom měli mít přeplatky. Na linku se dovolat nedalo, na první email sice reakce přišla, ale pouze s informací, že požadavek předají dál. Po několika měsících jsme vyúčtování energií (plyn a elektřina) sice obdrželi, ale k našemu překvapení s nedoplatkem. Dodavatel vyúčtoval ceny navýšené, kvůli kterým jsme od něj odcházeli. Na emaily opět nikdo nereaguje, linka se hlásí stále obsazená..
Sdružené služby dodávky plynu a elektřiny
Vystavit vyúčtování v souladu s ujednanými sazbami pro: dodávky plynu za období 30. 3. 2017 – 19. 11. 2018 , dodávky elektřiny za období 6. 4. 2017 – 19. 1. 2019, dodávky elektřiny pro druhé odběrné místo za období 26. 10. 2017 – 19. 1. 2019.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka se zaslaným vyúčtováním, měla by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Společnost dále musí do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace vypořádat rozdíl v platbách zákazníka způsobeného nesprávným vyúčtováním dodávek.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie (https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.