Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37047Chybné vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 5 lety

Adela Kyselakova

Znění stížnosti

Kvůli zvýšení sazeb jsme začátkem tohoto roku přešli ke konkurenčnímu dodavateli energií. Bohužel, od společnosti Stabil Energy se nám nedařilo získat řádné vyúčtování, jednalo se od období za rok 2017 a 2018. Podle našich propočtů bychom měli mít přeplatky. Na linku se dovolat nedalo, na první email sice reakce přišla, ale pouze s informací, že požadavek předají dál. Po několika měsících jsme vyúčtování energií (plyn a elektřina) sice obdrželi, ale k našemu překvapení s nedoplatkem. Dodavatel vyúčtoval ceny navýšené, kvůli kterým jsme od něj odcházeli. Na emaily opět nikdo nereaguje, linka se hlásí stále obsazená..


Produkt

Sdružené služby dodávky plynu a elektřiny


Požadované řešení

Vystavit vyúčtování v souladu s ujednanými sazbami pro: dodávky plynu za období 30. 3. 2017 – 19. 11. 2018 , dodávky elektřiny za období 6. 4. 2017 – 19. 1. 2019, dodávky elektřiny pro druhé odběrné místo za období 26. 10. 2017 – 19. 1. 2019.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 20:38, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka se zaslaným vyúčtováním, měla by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitelku o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Společnost dále musí do 30 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace vypořádat rozdíl v platbách zákazníka způsobeného nesprávným vyúčtováním dodávek.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie (https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.