Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. Dne 13.11.2019 jsem se zaregistrovala na teto seznamce za rocni poplatek 99kc za premiove clenstvi. Nasledujici den jsem zjistila,ze misto 99 kc mi z meho uctu odeslo 4752 kc. Ihned jsem spolecnost kontaktovala,ze jsem nikdy nedala souhlas k teto platbe a okamzite jsem zadala o vraceni cele castky na muj bankovni ucet. Spolecnost mi druhy den odepsala,ze mi vrati pouze 4362 kc pouze s podminkou,ze nebudu informovat svou banku. Na to jsem ji odpovedela,ze chci vratit tu castku,kterou mi neopravnene strhli z uctu a to je 4653,kdyz odectu tech 99,ktere jsem zaplatila vědomě. Od te chvile na me spolecnost nereaguje. Stale jsem ve 14denni zakonne lhůtě pro vraceni bez udani duvodu. Prosim poradte co mohu delat,aby mi společnost me penize vratila zpet. Dekuji mockrát. Valentová
Premiove clenstvi na seznamce singles50
Zadam od společnosti vraceni 4673 kc, protoze 99 kc jsem zaplatila vědomě.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den. Společnost kontaktujo stale dokola,každý den. Uz nekolikrat jsem jim poslala svou vypoved s zadosti o ukonceni clenstvi a o vraceni peněz. Stale bez odezvy. Uz jsem se smirila s tim,ze celou castku uz neuvidim a tak jsem ochotna pristoupit na to,at si nechaji penize za tech 14 dni,co je zakonna vypovedni lhuta,ale spolecnost na me emaily vubec nereaguje. Dekuji Vam moc za pomoc. Valentová
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.