Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
má přítelkyně opakovaně reklamovala piercing banán z chirurgické oceli. Důvodem reklamace byla vždy stejná vada - zčernal. První reklamace byla uznána bez problémů (výměna zboží), druhá reklamace byla uznána až na podruhé (výměna zboží), kdy přítelkyně nesouhlasila s reklamací. Nyní se reklamovalo po třetí stejná vada a přítelkyně požaduje vrácení peněz. Obchod ale reklamaci neuznal a tak přítelkyně podala reklamaci reklamace a stále požaduje vrácení peněz. Jak dále postupovat, pokud by byla reklamace neuznána.
Zboží bylo zakoupeno dne 06.08.2013 ve stánku OnStyle Breda Opava, kde byly uplatněny reklamace.
Piercing Banán FB + chirurgická ocel
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Občanský zákoník stanoví, že spotřebitel má právo na vrácení peněz v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady, která se vyskytla po opravě. V tomto případě zboží opravováno nebylo. Ke zvážení by připadala neodstranitelná vada. Při uplatnění reklamace lze argumentovat, že pro stejnou vadu byla reklamace již 2 x uznána.
Pokud ale bude prodávající trvat na svém stanovisku, doporučujeme spotřebiteli, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, který vylepší jeho důkazní postavení. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Reklamovaný výrobek je piercing banán z chirurgické oceli s ozdobou z bižuterie a lepenými krystaly v hodnotě 250Kč.
Vada, pro kterou zákazník piercing reklamoval je jen mírné začernání na neocelové části piercingu v místě, kde se setkává s pokožkou nositele, toto místo není při nošení viditelné. Vada nebrání zákazníkovi v řádném užívání věci.
Reklamace nebyla uznána z důvodu běžného opotřebení.
Při předchozích reklamacích byla vada rozsáhlejšího charakteru, proto byly reklamace uznány a piercing měněn za nový.
Po přehodnocení reklamace jsme se rozhodli, že zákazníkovi v rámci dobrých zákaznických vztahů peníze vrátíme.
V této souvislosti žádáme spotřebitele o potvrzení nabídnutého řešení a případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Nechápu, jak se obchod může takto vyjádřit. Zboží bylo vždy reklamované stejně (stejný stav zčernání, podobná doba od výměny), tak nechápu, proč reklamace nemohla být ihned schválena. Takhle se muselo znovu reklamovat reklamaci, nechápu to. Nebudu přeci čekat, než piercing bude černý. Pokud prodáváte nekvalitní zboží, tak aspoň řešte reklamace stejně a ne jak se Vám zlíbí (jednou uznáte, pak zase ne, pak zase jo). Také mě dostalo, cituji: "Po přehodnocení reklamace jsme se rozhodli, že zákazníkovi v rámci dobrých zákaznických vztahů peníze vrátíme.", zajímalo by mě jakých.