Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#37051Nemožnost ukončení smlovy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 5 lety

Jitka Paula Černá

Znění stížnosti

Dobrý den,

po přečtení několika stížností, musím konstatovat, že i já jsem se stala dobrodincem této společnosti.
Zaregistrovala jsem se 22.12.2018, zaplatila jsem poplatek 149 Kč. Bohužel jejich služby nefungují.
Byla jsem velmi překvapena, když mi strhli částku 2247 Kč
Více si strhnout nestihli, neboť kvůli krádeži jsem musela zablokovat kartu.
Společnost Be2 jsem kontaktovala a psala okamžitou výpověď, bez zpětné vazby. Myslela jsem, že je vše ukončeno, neboť mi přestaly chodit nabídky na meil.
Po nějaké době se opět ozvali, že jim dlužím za jejich služby. To jsem samozřejmě reagovala opětovnou výpovědí.
Došla mi do meilu okopírovaná stránka jejich podmínek. Na jakýkoliv dotaz neregují.
Protože jsou neúnavní a nechtějí brát v potaz již 2x zaslanou výpověď meilem, nyní jsem zaslala výpověď i doporučeným dopisem, kde požaduji ukončit smlouvu k datu 27.5.2019, kdy jsem poprvé žádala o ukončení.
Druhý pokus proběhl 25. 8.2019
Třetí výpověď jsem zaslala 15.11. 2019, neboť mi opětovně začaly přicházet nabídky na meil.
Na tuto okopírovanou, již třetí, výpověď, reagovala meilem p.J. H. (celé jméno viz referenční údaje), že již moji pohledávku předali vymahačské společnosti a tato mne bude kontaktovat a vše mám řešit s ní.

V bodě 13.Ostatní ustanovení (společnosti be2) se píše:

(3) Platí právo České republiky, aniž by byla dotčena závazná ustanovení nařízení EU č. 593/2008.

Mohu se tedy zeptat, jak se vyvázat z této smlouvy, když společnost očividně nemá zájem ukončovat tento vztah, neboť mu nese zlaté vejce.

Děkuji za pomoc v této věci.


Požadované řešení

Ukončení smlouvy k datu 27.5.2019 a okamžité zrušení veškerých neoprávněných poplatků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 20:45, před 5 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Za platnou je třeba považovat již první výpověď, kterou spotřebitelka společnosti zaslala. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2020 12:54, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 18:05, před 5 lety

Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.