Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dne 22.10.2019
podal sem prez "MOJE UPC" zadost o zmeny adresy, do Slapanic 664 51, ulice Jana Dvoraka.
UPC na novem miste sluzby poskitnout ne ma moznost. UPC neposkituje moznost odstoupit od smlouvy bez pokuty z duvodu zmenu adresy na ktery sluzbu ne muze poskytnout.UPC jako Jedine reseni navrhl abych odstoupil od smlouvy a s upozornenim o tom ze budu musit zaplatit pokutu spojenou s vernostni slevou.
dne 18.11.2019 navstivil sem pobocky v O.C. Letna v Brnea, podal sem dalsi zadost o zmeny adresy, skoncilo to stejnim vysledkem, podal sem zadost zmenu adressy. Byl sem informovan stejnim spusobem, ze od smlouvy odstoupit bez pokuty nejde.
Varainta 1)
Navrnout odstoupeni od smlouvy bez uplatneni pokuty spojenou s vernostni slevou.
Varianta 2)
UPC odstoupi od smlouvy s duvodu neschopnosti poskytnout sluzbu na novej adrese
Varianta 3) Poskitnout sluzbu na novej adrese
|
Tweet |
Změna adresy není zákonným důvodem pro předčasné ukončení smlouvy. V tomto případě tak jsou rozhodující všeobecné obchodní podmínky společnosti UPC, s nimiž spotřebitel při uzavření smlouvy vyjádřil souhlas. Dle Všeobecných podmínek poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací společnosti UPC Česká republika, s.r.o. pro domácnosti (dále jen VOP) je smlouvu možné ukončit dohodou stran, výpovědí nebo odstoupením od smlouvy. Ve VOP však není upravena možnost bezplatně ukončit smlouvu z důvodu přestěhování se na novou adresu, na které nejsou služby společnosti dostupné.
V případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, může společnost požadovat uhrazení náhrady, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výši úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.
Pokud by byl poplatek za předčasné ukončení smlouvy vyšší, má spotřebitel právo uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) v současné době nabízí našim klientům možnost připojení Pevného internetu od společnosti Vodafone, kterou jsme součástí. V případě, že si klient zmíněnou službu aktivuje, nebude mu věrnostní sleva poskytnuta společností UPC v případě ukončení smlouvy doúčtovaná.
Smlouva klienta byla ukončena ke dni 26. 12. 2019. V případě, že si klient aktivuje Pevný internet od společnosti Vodafone v nejbližší době (připojení nejpozději do 2 měsíců od data odpojení služeb UPC), doúčtovanou věrnostní slevy nebudeme požadovat. O tomto v současné době s klientem jednáme.
Dobry den, bohuzel UPC/Vodafone stale nenabizi moznost pripojeni na novem miste.
Odpdoved od UPC: cislo pozadavku UPC: 2172762.
Hezké odpoledne, pane Mindru,
je mi líto, že Vás musím informovat o tom, že na Vámi uvedené adrese nejsou dostupné ani služby společnosti Vodafone.
Velmi mne mrzí, že pro Vás nemám příznivější informace.
S přáním pohodového pondělí
Co se týče případného doúčtování věrnostního bonusu, uvádíme k tomu následující:
Ujednání o tom, že spotřebitel musí zpětně doplatit poskytnutou slevu by bylo možné kvalifikovat jako ujednání o smluvní pokutě, které musí být uvedeno ve smlouvě, což potvrdil i Ústavní soud ve svém rozhodnutí sp. zn. I. ÚS 3512/11. Pokud by taková pokuta byla uvedena pouze v obchodních podmínkách, jednalo by se o tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Takové ujednání je ze zákona neúčinné.
Vyúčtování s doúčtováním věrnostního bonusu v případě neshody mezi společností a spotřebitelem potom doporučujeme reklamovat formální písemnou cestou a postupovat tak, jak jsme uvedli v úvodním komentáři.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, pane Mindru,
společnost UPC se Vaším požadavkem znovu podrobně zabývala a dle dostupných informací bylo nyní vše dořešeno k oboustranné spokojenosti.
Mohl bych Vás tedy požádat o uzavření případu, pokud je vše dořešené?
Děkuji, Vašek - UPC
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dekuji za vyreseni