Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#37055Použité zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 5 lety

Josef Lácha

Znění stížnosti

Dobrý den. Objednal jsem si novou autochladničku Copmpas Cool box 30l v hodnotě cca 2 tis. Zboží poslané na alzabox. Při vyzvedávání zboží, jsem si po otevření schránky všiml, a samozřejmě ihned zdokumentoval toto: Krabice je viditelně poškozena, je protrhaná, dále rohy krabice jsou rozlepené. Originální zalepení, ač se tváří jako originální, tak zboku chybí část barevného polepu pod izolační páskou, viditelně na fotkách je zřejmé že víka krabice jsou již přelepené podruhé, protože nejsou lepeny symetricky a rohy víka jsou rozlepené a ohmatané. Podal jsem návrh na výraznou slevu na produkt, protože mi Alza prodala použité a rozbalené zboží pod hlavičkou zboží nového. Bohužel mi byla nabídnuta pouze sleva na poškozenou krabici, přičemž bylo operátorem konstatováno, že se jedná o nové zboží. Zboží jsem tedy vrátil ve lhůtě 14 dnů, nicméně mi vznikly náklady spojené s dopravou na pobočku a obecně se mi vůbec nelíbí jak se takto může společnost zachovat, i přesto, že mám prokazatelné důkazy.
Č. objednávky:192674663
číslo reklamace a dotazu: Dotaz CCT8937995

Důkazní fotografie:
https://imgup.cz/image/LpFZ
https://imgup.cz/image/LpFm
https://imgup.cz/image/LpFx

Velmi mě znepokojuje chování společnosti Alza, protože takto prodávají již rozbalené zboží jako nové a mnoho lidí tímto přichází o peníze.
Děkuji.

J.L.


Produkt

Autochladnička Compas Cool box 30 l 12/240 V


Požadované řešení

Peněžní kompenzace za vrácení zboží, vysvětlení a omluva zástupce společnosti Alza.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 12:02, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2019 10:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.