Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3706Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2014, před 11 lety

Jaroslava Zimmermannová

Znění stížnosti

Dne 20.5.2014 jsem odeslala z pošty 257 51 Bystřice u Benešova doporučený dopis č.zásilky RR897951771CZ 541 na adresu XY. Po 12 dnech mi přišel email, že adresát zásilku neobdržel. 2.6.2014 jsem podala u pošty reklamaci na tuto zásilku. Reklamační číslo 37/2014. 7.8.2014 jsem od pošty obdržela 29,- Kč poštovné, za nedodanou zásilku ale cena věci, kterou jsem zásilkou odesílala byla 1.136,- Kč. Kopii účtenky v této zásilce odesílané jsem k reklamaci přiložila. Nejsem vůbec spokojena s vyřízením této reklamace. Já jsem nic nezanedbala a nevím, proč bych měla tratit takové peníze. Pán, který měl věc obdržet mi věc zaplatil, ale neobdržel ji a tak oprávněně žádá o vrácení peněz.


Produkt

Obsahem zásilky byla vydražená pohlednice v aukci na Aukru.


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz za obsah zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 09:22, před 10 lety

Doporučená zásilka je upravena v čl. 13 poštovních podmínek. Odstavec 4 tohoto článku stanoví, že podnik odpovídá za škodu vzniklou ztrátou doporučené zásilky. V
případě ztráty uhradí náhradu v paušální výši dvacetinásobku ceny za doporučenou zásilku, která splňuje podmínky odstavce 7. Důležité informace jsou dále obsaženy v čl. 40 a 45 poštovních podmínek.
Není-li spotřebitel spokojený s vyřízením reklamace, může se obrátit na poštovního ombudsmana (http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman)nebo podat návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace k Českému telekomunikačnímu úřadu. Návrh je nutné podat nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Zde je k dispozici odkaz na poštovní podmínky: http://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/postovni-podminky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:23, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.