Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.8. 2019 jsem si zakoupila v prodejně OK shop v Benešově u Prahy boty, o měsíc později se mi u bot odlepila podrážka, takže jsem šla boty do obchodu s účtenkou reklamovat. Bylo mi řečeno že v obchodě již tato společnost nefunguje a že je zde společnost jiná, přesto na prodejně mají ty samé boty. Bylo mi tedy řečeno, že boty mohu reklamovat na adrese na účtence, po tom co jsem poprosila o to, abych mohla mluvit s osobou, která za reklamace zodpovídá, nebo s provozním prodejny, mi bylo řečeno, že takový člověk tam není a že nemají s danou společností, která zde fungovala předtím nic společného, přitom se jedná o stejný obchod s identickým zbožím.
Reklamace bot pro odlepenou podrážku, značka Temadou
Oprava, nebo výměna zboží, či vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Dohled nad dodržováním této povinnosti provádí Česká obchodní inspekce, které je možné podat podnět k prověření.
V případě, kdy však v dané prodejně již nefiguruje původní společnost s kterou spotřebitel uzavřel kupní smlouvu, je třeba uplatnit reklamaci například na adrese sídla společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.