Společnost


GAJO GROUP d.o.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37065Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 5 lety

Alena Vojtásková

Znění stížnosti

Zdravím.prosím o pomoc. Zaplatila jsem za zboží dobírkou -polštář - 999 korun. polštář po dvou použitích praskl,tak jsem ho poslala zpět , poštovné mne vyšlo na 313 korun. Celkem teda mi měli poslat 1312 korun.S tím v mailu souhlasili. Jelikož to nebyla má chyba ale nekvalita polštáře.přišel mi mail od nich ,že reklamaci uznali. A ejhle. Problém. již 5 týdnů čekám na peníze. První týden vymluva ,že jsem jim napsala špatný IBAM do banky. jenže já jim psala pak ho ještě 4 x opakovaně,jiný nemám a prý , že to v bance opraví a peníze pošlou. Pořád to prodlužovali.Byla jsem s nimi v kontaktu maily, prvně špatný IBAM, pak pošlou do 10 dní,pak zase do 7 dní,pak prý to opraví a pošlou,pořád výmluvy.Konverzaci celou uchovávám. IBAM číslo účtu mám správně a několikrát zkontrolované,na něho mi v pořádku chodí peníze,tak proč se pořád vymlouvají s vrácením peněz.Pro mne jako důchodkyni je suma 1312 korun dost velká.Ted nemám ani polštář ani peníze ,je to již skoro 2 měsíce od koupě.A polštář byl poslán jim zpět v zákonné lhútě hned 3 den. A stále prodávají zboží na svých stránkách. ted už dokonce týden ani nepíši odpoved na mé maily .Prosím o pomoc. nejlépe jim pohrozit než mi vrátí peníze o zastavení jejích prodeje.


Produkt

1 535 - GS-331 Polštár Comfort 1 kus 999,00 22 999,00 2 415 - EXTRA_COST Platba dobírkou 1 szol 54,00 22 54,00 Celkem bez DPH:: CZK 863,11 DPH (22%): CZK 189,89 Celková cástka: CZK 1.053,00


Požadované řešení

Chci už konečně vrátit peníze,je to skoro 2 měsíce. A IBAM psaný správně do ČR. Jiný nemám.Na něho mi chodí v pořádku peníze.tak at se nevymlouvají,podvodníci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 14:54, před 5 lety

V případě, že má společnost vracet částku z důvodu odstoupení od smlouvy v rámci reklamačního řízení, pak platí, že celá reklamace má být vyřízena do 30 dnů od uplatnění reklamace. V této lhůtě je společnost povinna vyplatit částku spotřebitelce tak, aby s ní mohla skutečně disponovat.

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno (za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací považujeme například považuje poštovné a jízdné). Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.