Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
bydlíme v Bohaticích u Zákup a naše hlavní pošta je v České Lípě 2. Máme i poštu v Zákupech , ale to je jen takový zprostředkovatel. Toto je nějaké nové rozdělení , který je asi ze strany pošty z úsporných důvodů . Ale ...
Nejprve asi 60 km obyčejný dopis nám šel asi 8 dnů .
Poté doporučený dopis do vlastních rukou, jelikož mě nezastihli doma tak druhý den na poště v Zákupech - kupodivu nebyl a po hledání se dopis ocitl v Dobranově na poště .
Dneska mi opět přišel dopis doporučený a jsem zvědavá jestli bude zítra na poště .Bylo to doporučené psaní standart a ani manžel , který byl doma tak to nedostal i když dával svoji občanku .
Vůbec nechápu , proč dopis není ještě ten den třeba ve tři hodiny na poště a berou si je doručovatelky sebou domu. Tyto informace mám z pošty v České Lípě 2.
Myslím , že dopis do vlastních rukou je uvnitř něco důležitého a že vám nikdo nepíše ahoj a že rychlé jednání je nejrychlejší řešení . Mý mamince se stalo to samé a jí to šlo čtyři dny .
Chápu , že jsme všici lidi a né roboti ale co je moc to je už příliš .
Děkuji za nějaké řešení ve prospěch nás doručených
doporučené psaní
Jsme opravdu jen lidi , ale stačilo by aby všechny tyto dopisy byli do tří hodin opět nazpátek na poště ,aby si pro to mohli zákazníci dojít .
|
Tweet |
Vztah mezi poskytovatelem poštovních služeb a adresátem se řídí výhradně poštovními podmínkami. Pokud je zásilka určená výhradně jen do rukou adresáta, tak jí není poskytovatel poštovních služeb oprávněn vydat komukoli jinému. Poskytovatel je povinen službu provést řádně a včas podle smlouvy, jinak je adresát dle poštovních podmínek oprávněn službu reklamovat a to do jednoho roku od podání u kterékoli pošty. Reklamaci musí poskytovatel vyřídit do 30-ti dnů. Od okamžiku převzetí má adresát nárok na náhradu škody, která vznikla v souvislosti se zpožděným dodáním.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.
Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.