Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#37074Nepřeposílání pošty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2019, před 5 lety

Věnčeslav Vík

Znění stížnosti

Pošta v Mikulášovicích nám nepřeposílavá poštu na námi určené místo (viz referenční údaje). Tuto službu dosud vykonávala a byly jsme s tím spokojeni. V Mikulášovicích nám byl odcizen veškerý majetek.Takže pokud bychom chtěli vyhovět a přebírat poštu od pošty v Mikulášovicích museli bychom bydlet pod mostem a obcházet poštu, abychom potkali poš. doručovatele. Bydlíme 150 Km od Mikulášovic, manžel je velice nemocen, chodí o holich (Průkaz ZTP) užívá inzulín a mnoho léku. Poslední, několikátý dopis s výzvou opřevzetí dopisu (Mailem) na poště v Mikulášovicích (150 Km), jsme obdržely dne 18. 11. 2019.
Děkujeme za nápravu věci a zůstáváme s pozdravem
V Praze dne 18.11.2019

Dobromila a Věnčeslav Víkovi


Požadované řešení

Obnovit minulý stav


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 15:21, před 5 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.