Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pošta v Mikulášovicích nám nepřeposílavá poštu na námi určené místo (viz referenční údaje). Tuto službu dosud vykonávala a byly jsme s tím spokojeni. V Mikulášovicích nám byl odcizen veškerý majetek.Takže pokud bychom chtěli vyhovět a přebírat poštu od pošty v Mikulášovicích museli bychom bydlet pod mostem a obcházet poštu, abychom potkali poš. doručovatele. Bydlíme 150 Km od Mikulášovic, manžel je velice nemocen, chodí o holich (Průkaz ZTP) užívá inzulín a mnoho léku. Poslední, několikátý dopis s výzvou opřevzetí dopisu (Mailem) na poště v Mikulášovicích (150 Km), jsme obdržely dne 18. 11. 2019.
Děkujeme za nápravu věci a zůstáváme s pozdravem
V Praze dne 18.11.2019
Dobromila a Věnčeslav Víkovi
Obnovit minulý stav
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.
Pokud by spotřebiteli vznikla škoda jako přímý důsledek porušení povinnosti pošty, bude pošta odpovědna za škodu takto vzniklou. Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.