Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
asi sa budem opakovat. Spolocnost BE2 odmietla zrusenie mojho premium uctu.
Ziadost o zrusenie som zaslal na 4 emaily ktore spolocnost uvadza dalej som odoslal FAX, a list na Luxembursku adresu.
Znenie ziadosti o zrusenie:
Adresa poskytovateľa služby:
be2 S.à.r.l.
Služby zákazníkom / ukončenie
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Vec: Odstúpenie od zmluvy ..............................
Týmto to jest dňa 18.11.2019, požadujem odstúpenie od uzatvorenej zmluvy a zrušenie Premium členstva a následné zrušenie celého môjho profilu ....................
Odôvodnenie: Bol som uvedený do omylu. Dňa 22.9.2019 som si aktivoval službu Premium účet na jeden mesiac za 9,9 eur. Dňa 18.11.2019 som bol upozornený emailom že odo dňa 22.10. mi bolo údajne aktivované premium členstvo bez môjho vedomia a upovedomenia za neopodstatnene vysokú cenu 49,9€ za členstvo a 11€ manipulačný poplatok, spolu 60,9€.
Profil: ..................
Dátum uzatvorenia: 22.9.2018 (zaplatenie poplatku 24.9.2019 )
Email: ........................
Krajina: Slovensko
Referencia: ....................
Ďalej žiadam o následné vymazanie všetkých mojich osobných údajov a zrušenie celého môjho profilu ...................
Zároveň Vás žiadam o písomné potvrdenie o ukončení zmluvného vzťahu medzi mnou a spoločnosťou be2 S.à.r.l. emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku. Akékoľvek predĺženie členstva, bude v rozpore s mojou včasnou výpoveďou a proti Všeobecným obchodným podmienkam.
Ďakujem za vybavenie môjho odstúpenia a zaslanie potvrdenia o ukončení zmluvného vzťahu
S pozdravom
................... ........................... 18.11.2019
Odpoved znela:
Vážený zákazník služby be2,
ďakujeme za Vašu správu.
Kontaktovali sme Vás, pretože sme začali automatický proces vymáhania omeškanej platby.
Znamená to, že Váš poplatok za členstvo bol stornovaný alebo nemohol byť stiahnutý z Vášho účtu.
Keďže nám nebola doručená včasná a riadna výpoveď Vášho Prémiového členstva, Vaše členstvo bolo automaticky obnovené v súlade so zmluvnými podmienkami.
Z tohto dôvodu trváme na uhradení platby.
Prosíme Vás o uhradenie dlžnej sumy do termínu stanoveného v upomienke, aby ste predišli ďalším nákladom a zastavili proces vymáhania pohľadávky.
Ak ste žiadosť o zrušenie odoslali prostredníctvom faxu, pošty alebo podpísanej prílohy e-mailu vo výpovednej lehote pred dátumom vypršania pôvodne zakúpeného členstva, pošlite nám, prosím, dôkaz o odoslaní výpovede na overenie. Ak dátum zrušenia na dokumentoch nie je možné overiť, nemožno ich akceptovať ako včasné a riadne zrušenie členstva.
Pripomíname, že ak ste ako odpoveď na Vašu e-mailovú žiadosť o zrušenie dostali automatickú odpoveď, ktorá neobsahovala odpoveď na Vašu správu, a nereagovali ste na ňu podľa pokynov, Vaša žiadosť nemohla byť spracovaná a nie je platná.
Zrusenie učtu.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.
Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Dodáváme, že jsme se ještě u žádného případu nesetkali s tím, že by společnost přistoupila k vymáhání čehokoliv soudní cestou, na základě čehož by až mohlo být přistoupeno k exekuci.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Zo spolocnostou BE2 je velmi obtiazne komunikovat.Emaily podpory neodpovedaju vobec, Fax a list bez odpovede. Jediny email ktory ako tak odpovie je michal.hlavacek@be2.com / no zial vacsinou odpoveda len okopirovanými frazami uplne mimo temu /
Spolocnost sa vyhovara na ich Vseobecne obchodne podmienky kde sa pise: Výška členského poplatku zodpovedá cenám platným v čase uzavretia zmluvy. Ďalej upozorňujeme, že pri uzatvorení zmluvy sú jasne stanovené všetky ceny, a to pre počiatočný nákup aj pre jeho obnovenie.
Na ich stranke chyba akykolvek cennik!!!
Ja som si zakupil Clenstvo na 1 mesiac za 9,9€ no clenstvo za 2 mesiac bolo navysene o cca 500% a to na sumu 49,9€. Ja to vnimam ako podvod a odmietam to vyplatit. Po prihlaseni do uctu BE2, je ucet docasne zablokovany /neaktivny/ !
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.