Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37084Nedodané vyúčtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 5 lety

Iva Svobodová

Znění stížnosti

Vážení,po xté , telefonické-bezúspěšné urgenci, jsem se rozhodla tímto způsobem, vyřešit nedodané vyůčtování mého druhého odběrného místa, kde mám určitě přeplatek, protože výše měsíčních záloh byl nadhodnocený, a umím si zaokrouhleně vypočítat konečný stav, zvláště, když jsem byla přítomna přesného odečtu zaměstnavatelem ČEZ.První odběrné místo, je přes firmu, Rychlé řešení pohledávek, ač nepřesně, podle zaslaných záloh, spočítáno, ZAPLACENO. Nikdy jsem se nesetkala s tím, když jsem měla nedoplatek, aby mi přišel dopis, jakožto dlužníkovi. Vyřízeno také s firmou po telefonu. Tak bych byla ráda,aby mi tak rychle příšlo vyúčtování druhého odběrného místa, a tak rychle také peníze, které mi z preplatku náleží. Děkuji, a doufám, že bude mít někdo tuto snahu akceptovat.Iva Svobodová


Produkt

dodávka energie


Požadované řešení

okamžité řešení vyřízení faktury, a zaslání přeplatku na již uvedené číslo účtu dle smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2019 08:36, před 5 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.

Pokud spotřebitelce nebylo dodáno vyúčtování, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitelku o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 23:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 23:18, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.