Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,po xté , telefonické-bezúspěšné urgenci, jsem se rozhodla tímto způsobem, vyřešit nedodané vyůčtování mého druhého odběrného místa, kde mám určitě přeplatek, protože výše měsíčních záloh byl nadhodnocený, a umím si zaokrouhleně vypočítat konečný stav, zvláště, když jsem byla přítomna přesného odečtu zaměstnavatelem ČEZ.První odběrné místo, je přes firmu, Rychlé řešení pohledávek, ač nepřesně, podle zaslaných záloh, spočítáno, ZAPLACENO. Nikdy jsem se nesetkala s tím, když jsem měla nedoplatek, aby mi přišel dopis, jakožto dlužníkovi. Vyřízeno také s firmou po telefonu. Tak bych byla ráda,aby mi tak rychle příšlo vyúčtování druhého odběrného místa, a tak rychle také peníze, které mi z preplatku náleží. Děkuji, a doufám, že bude mít někdo tuto snahu akceptovat.Iva Svobodová
dodávka energie
okamžité řešení vyřízení faktury, a zaslání přeplatku na již uvedené číslo účtu dle smlouvy
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích. Kromě tohoto řádného vyúčtování může spotřebitel požádat v průběhu vyúčtovacího období i o mimořádné vyúčtování, které však bývá zpoplatněno.
Pokud spotřebitelce nebylo dodáno vyúčtování, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitelku o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebitelce náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitelka obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.