Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Česká Pošta 717 00 mi nedoručila několik doporučených i obyčejných dopisů, které byly dosti důležité.
Na základě nedoručených doporučených dopisů (+ s dodejkou), mi byla vypovězena pojistná smlouva. Následně pohledávky předali firmě, které vymáhá pohledávky - tudíž musím zaplatit také jejich náklady.
Byla jsem osobně na ČP, kde mi bylo sděleno, že doručování zásilek prověří.
Zásilky mi od roku 2014 chodily v pořádku.
V poslední době jsem narazila na to, že mi opravdu několik dopisů doručeno nebylo!
1x jsem měla uložen dopis na poště s informací, že adresát není zastižen, aniž bych obdržela oznámenku do schránky.
1x jsem obdržela e-mail o tom, že mi byla zaslána zelená karta - tato mi doposud nedorazila.
1x jsem obdržela informaci od pojišťovací firmy, že se jim vrátily nedoručené dopisy s důvodem, že je adresát neznámý!!
Vzhledem, k tomu, že mi na základě nedoručení korespondence vznikly výdaje o 1.500,- vyšší, tyto bych požadovala proplatit!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman