Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 16.11.2019 jsem obdržel od vaší společnosti vyúčtování č. 722975379 za období 16.10.2019 - 15.11.2019. Výúčtování obsahuje neoprávněně položku za službu "internet bez kabelu na plno" za kterou je mi chybně účtována částka 458,12 Kč (bez DPH) nad rámec platné smlouvy. V rozpisu služeb žádná položka za službu internet bez kabelu není, tudíž nechápu, proč je ve vyúčtování. Dne 14.10.2019 jsem na vaší pobočce Eden prodloužil stávající smlouvu a chybou Vašeho zaměstnance, který nezrušil i přes mé výslovné upozornění tuto výše uvedenou službu ( i když na prodejně tvrdil, že služba je ukončena) a navíc, opět bez mého vědomí mi nastavil službu placeného digitálního obsahu za 69 Kč, která mi byla, opět po mém upozornění, již vrácena a kompenzována. Po následné kontrole v internetové samoobsluze jsem zjistil fakt, že tuto službu opravdu nezrušil a ihned jsem požadoval sjednání nápravy do dnešního dne - bezvýsledně. Z chování Vašeho zaměstnance tedy vyvozuji, že ponechání a nastavení služeb (digitální obsah a internet bez kabelui naplno), bylo z jeho strany úmyslem poškodit zákazníka.Tato osoba je naprosto nekompetentní k výkonu svého zaměstnání a požaduji vyvození odpovídacích opatření vůči jeho osobě. I přes mé opakované urgence, a to jak telefonické (přes vaši podporu *77), tak i několika naprosto zbytečnými návštěvami na výše uvedené pobočce nebyla do dnešního dne sjednána náprava. Pokud je tou nápravou myšlena SMS a následné opakované uzavření požadavku v samoobsluze od společnosti Vodafone a.s s tím, že ke dni 15.11.2019 bude služba ukončena a já, jako zákazník uhradím službu, kterou jsem si neobjednal a ani ji nechtěl, důrazně se proti takovému jednání ohrazuji. Na závěr si Vás dovolím upozornit na fakt, že pokud bude má podaná reklamace neoprávněně zamítnuta, podám podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k dalšímu šetření, směřující k nápravě dané situace, případně budu celou věc řešit soudní cestou s následnou medializací celého případu.
Vrácení neoprávněně účtované částky na bankovní účet.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Firbachu,
kvůli ochraně údajů nemůžeme prostřednictvím stránek třetích stran řešit konkrétní záležitosti. Proto doporučuji, abyste podal reklamaci prostřednictvím online formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo písemně poštou na adrese:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Reklamační řád Vodafonu najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení: