Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chci podat stížnost na uvedenou společnost:
- v internetovém obchodě jsem si objednal 18.5.2014 zboží, okamžitě mi přišlo potvrzení objednávky,
- zboží jsem uhradil 19.5.,
- 21.5. mi emailem potvrdili, že obdrželi platbu,
- 26.5. napsali, že mi odesílají zboží,
- 4.6. jsem jim psal, že zboží nedorazilo,
- 5.6. napsali, že se vyřízení objednávky protáhlo, že zboží bylo závadné a že omylem odeslali potvrzení o poslání zboží,
- 17.6. jsem zrušil objednávku, protože mi zboží nepřišlo a žádal je o vrácení peněz (neodpověděli),
- 22.6. jsem je upomínal, že stále nemám reakci na email ze 17.6. ani vrácené finanční prostředky,
- 24.6. mi napsali, že mi zboží posílají do 24 hodin,
- 27.6. jsem jim psal, že balík nedorazil a prosil je o číslo balíku (neodpověděli),
- 27.6. jsem se jim ještě pokoušel 2x dovolat uvedené číslo v objednávce (bez úspěchu, nikdo to nezvedal a zpět nevolali)
Nyní stále mají na stránkách uvedeno, že je zboží skladem!!! (to,co jsem objednal a zaplatil).Zboží stále nemám.
Děkuji Vám vyřešení.
Objednáno bylo: id 1000007 = Baterie Nokia BL-4C pro 1661, 2220 slide, 2690, 6101, 6300, C2-05 a další - 1 ks a id 1000013 = Baterie Nokia BL-4D pro E5-00, E7-00, N8-00, N97 mini a další - 1 ks a 1 ks poštovné
Vrátit finanční prostředky.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby provedl prokazatelným způsobem odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku, který stanoví: Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. V odstoupení je nutné určit lhůtu pro vrácení peněz.
Dobrý den,
jedná se o pochybení našeho pracovníka, jenž měl vyřizování objednávky na starosti. Peníze panu Strakovi vrátíme v průběhu následujících 3 pracovních dní.
S pozdravem
--
Rostislav Quisek
mitello.cz*
Dobrý den,
ponechal jsem společnosti mitello.cz* více času a na bankovní účet se díval dnes 9.8.2014. Bohužel pan Quisek nesplnil to, co napsal. "Duch" jednání je stále stejný, sliby bez činů.
S pozdravem
Milan Straka
Platit-li spotřebitel kartou, doporučujeme mu, aby se obrátil na svou banku a požádal o tzv. chargeback (zpětná platba), při němž zjednodušeně řečeno banka spotřebitele požádá banku obchodníka o navrácení zaplacené částky. Reklamaci je důležité doložit doklady prokazující stav nedodání zboží.
Z důvodu dlouhodobé nereakce subjektu stížnost uzavíráme.
Hodnocení: