Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.10.2019 jsem si objednal Pánskou luxusní bundu Savage Barva: Black, Velikost: M na portálu www.vevio.cz. Po zaplacení mi bylo oznámeno že dodací lhůta je 5-30 dní. O zaplacení jsem nedostal žádný doklad, 12.10.2019 jsem psal email že na zboží nechci čekat 30 dní, odstupuji od kupní smlouvy a požaduji vrácení peněz. Bylo mi oznámeno že objednávku již nelze zrušit že je na cestě od dodavatele ke mě. Počkal jsem tedy až zboží přijde. Zboží dorazilo 1.11.2019, na stránkách www.vevio.cz jsem vyplnil formulář kde je možné ale podat jen reklamaci, nikde není formulář na odstoupení od smlouvy. Po vyplnění formuláře mi bylo emailem oznámeno ze se vyřizuje reklamace, ale já jsem nechtěl nic reklamovat ale odstoupit od smlouvy. Znovu jsem kontaktoval prodávajícího emailem na jakou adresu mám zaslat vrácené zboží - bez odezvy. Zboží jsem tedy zaslal na adresu sídla firmy uvedenou v obchodním rejstříku, do této doby si ji nikdo nepřevzal a leží někde v Praze na poště. Zaslal jsem další emaily prodávajícímu ale vše je nyní bez odezvy. Od prodávajícího nemám žádnou fakturu za uhrazené zboží, pouze mi přišel email že platba za zboží byla přijata. Dnes 19.11.2019 mi přišel email že moje reklamace byla zamítnuta, i když jsem nic nereklamoval, ale vracel zboží.
Pánskou luxusní bundu Savage Barva: Black
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, musí společnost toto rozhodnutí spotřebitele respektovat. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.