Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.11.jsem zaslala balík zpět na Vevio,Biskupský Dvůr 1154/1,Nové Město,110 00 Praha 1.Uvedený kabát neodpovídal popisu a pro mě nepřijatelnÿ.Od této doby se marně snažím dopátrat adresu na kterou zboží zaslat a vrátit poslané peníze na můj ůčet.Přišla mi zpráva z Č.pošty že zásilka RR 242997596 CZ mi bude vrácena do 21.11.kterou si adresát dosud nevyzvedl.Takže co dál?
Prenerová Marie
Vrácení peněz na můj ůčet a již nikdy neobjednávat u Vevia
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, musí společnost toto rozhodnutí spotřebitelky respektovat. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupila.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.