Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#37094Není zboží a neochota personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 5 lety

Zdeněk Šťastný

Znění stížnosti

Již poněkolikáté jsem šel do Penny obchodů v Praze pro zboží, které nabízíte v akcích a to v den začátku akce a zboží prostě v regálech není. . Naposledy nyní do Penny u Strašnického krematoria v Praze 10 . Šel jsem pro Vámi nabízené kapsičky Whiskas pro kočky v ceně 69 Kč. Nejen že nebyly, ale arogantní prodavač mi sdělil, že nejsou a po dotazu , kolik jich přišlo mi řekl ,že 20 ks a už jsou vyprodány a jestli se chci vyvztekat na něm, že můžu. Absolutní neochota i další prodavačky, která mi řekla, že když nejsou , tak nejsou a tím to skončilo. Bylo mi řečeno, že zboží rozděluje centrála a když ho nedostanou, tak není . Proč tedy děláte reklamu v televizi nebo letácích, když v den zahájení akce zboží už není . Další prodejna je na Jarově v Praze 3 , kam jsem již přestal jezdit . Ochota personálu strašná a zboží není . Bohužel budu navštěvovat již jiné markety i když jsou dále od místa bydliště. Zdeněk Šťastný


Požadované řešení

větší kontrola prodávaného sortimentu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2019 11:24, před 5 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho další služby a výrobky, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která patří mezi zakázané klamavé obchodní praktiky.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 21:54, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.