Počet nahlášených stížností: | 37 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 19.11.2019 mi byla doručena SMS tohoto znění:
"VS:1124262196.Prosim, kontaktujte nas ohledne nezaplacene fa pro Courlux International S.A. na tel. c. 461 002 002, ucet pro platby: bank. ucet c.: 111848266/0300, VS: 1124262196.Intrum Czech s.r.o."
Nejsem si vůbec vědoma že bych něco objednávala.
Vůbec nevím, že bych měla něco platit.
Stáhnutí nezaplacene faktury vůči mě.
|
Tweet |
Pokud chce společnost vymáhat jakoukoliv částku, měla by prokázat existenci dluhu co do důvodu a výše. Právním důvodem existence dluhu je zpravidla uzavřená smlouva, kterou by se spotřebitelka zavázala k určitému plnění a toto plnění obdržela. V daném případě by tedy společnost, která částku požaduje, měla prokázat, že spotřebitelka skutečně uzavřela smlouvu a bylo ji doručeno zboží. Bez toho, aby došlo k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, společnost není oprávněna částku vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
S paní Janou Odehnalovou byla celá záležitost vyřízena telefonicky, dne 22. 11. 2019. Paní Odehnalová byla zákaznicí u značek Dental Daily Care (produkty ústní hygieny) a dále u značky Estelle Mood (dámské žiletky). Odebrané produkty vždy řádně a včas platila. Problém vznikl v době, kdy se na uvedené doručovací adrese, kam jí firma Courlux balíčky pravidelně zasílala, přestala vyskytovat z důvodů dlouhodobé absence. Tím pádem se k ní již poslední dvě zásilky nedostaly, ani písemné upomínky, které jí firma Courlux zasílala. Paní Odehnalová reagovala až na SMS zprávu od inkasní kanceláře Intrum, která začala pohledávky za nezaplacené zásilky vymáhat.
Vše jsme si s paní Odehnalovou telefonicky vysvětlily, jak bylo již výše uvedeno.
Vymáhání za nepřevzaté zásilky (zákaznické číslo: 73039779258 a 75086967637), bylo ze strany inkasní kanceláře Intrum ukončeno dne 22. 11. 2019.
Tímto považujeme celou záležitost za uzavřenou, a paní Odehnalové děkujeme za spolupráci.
S pozdravem,
Zákaznický servis v ČR pro firmu Courlux International SA
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla na vyjádření společnosti reagovat.
Vše je již vyřízeno. Paní to se mnou vyřešila po telefonu. Byla velice příjemná. Můžu jen potvrdit to, co je psáno výše. Děkuji za kladné vyřízení.
Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.