Počet nahlášených stížností: | 35 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdrżala som od vas tovar, avsak nezodpovedal objednanemu tovaru.. Zabaleny Tovar som poslala do Zvolena na adresu k tomu určenu, uvedenu na listine v baliku. 18.11. 2019 sa mi vratil balik späť. Ziadam o riešenie problému. Odstupujem od kupnopredajnej zmluvy v lehote do 14 dni. Prosim o oznamenie adresy kde mam tovar zaslať. Su to 3 kusy pamcuchovych nohavic. Verim, že nebudem musieť riesiť pripad cez obchodnu inšpekciu. Dakujem
Ziadam vratitsumu 39,97Eura na horeuvedenu adresu..
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovinska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před nákupem prostřednictvím neznámého eshopu, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje eshop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.