Společnost


Achata s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37105Klamavý e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 5 lety

Jana Štěpánová

Znění stížnosti

Tento e-shop se jeví jako český e-shop se zbožím a skladě, realitou ale je, že sice zaplatíte tyto peníze této společnosti, ovšem obdržíte - respektive, pokud obdržíte, zboží s AliExxpress nebo Wish. Ovšem za několikanásobnou cenu. Naprosto nepřípustné takto okrádat maminky v ČR. Máte dvě možnosti- buď Vám přijde nekvalitní a předražené zboží nebo nepřijde žádné.


Požadované řešení

Medializace problému s tímto obchodníkem na trhu, ráda bych ochránila další potenciální kupce od zkušenosti s tímto obchodníkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 11:42, před 5 lety

V případě, že daná společnost provozuje web, který se jeví jako e-shop, který je v českém jazyce, potom spotřebiteli plynou stejná práva, jako při zakoupení zboží v jakémkoli jiném elektronickém obchodě. Společnost by tak měla umožnit součinnost pro umožnění od smlouvy odstoupit nebo pro uplatnění práv z vad.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které byly prodávajícím prezentovány, může spotřebitel věc také reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2019 13:32, před 5 lety

Dobrý den,

je nám líto, že nejste s obchodem spokojená.

Cílem našeho e-shopu je nabídnout v jednoduchém a srozumitelném prostředí krásné, ověřené zboží českým maminkám, které z nejrůznějších důvodů nechtějí nakupovat prostřednictvím zahraničních obchodů a raději dají přednost výhodám nakupování na klasickém českém e-shopu. Každý zákazník má samozřejmě možnost svobodné volby, kde a za jakých podmínek uskuteční své nákupy.

Informaci o původu zboží a našich dodavatelích nalezne zákazník v Obchodních podmínkách. U produktů, ani jinde na e-shopu není uvedeno, že by se jednalo o českou výrobu.

Pokud není zákazník se zbožím spokojen nebo pokud zboží nepřijde v avizovaném termínu, naše společnost vždy vrací peníze v plné výši. Snažíme se zákazníkům vždy vycházet maximálně vstříc.

Hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2020 13:01, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2020 16:04, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.