Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 19. 11. mi měl být domů doručován balík (1. pokus). manžel byl celý ten časový interval doma, vůbec nikdo nezvonil. Já jsem napoprvé hovor od řidičky bohužel neslyšela, pak už se mi jí nepodařilo dovolat (3krát mi hovor vymáčkla, zpět se sama už vůbec neozvala). Následně jsem si v interním systému PPL přenastavila dodání následující den na mnou vybraný parcel shop. To vše během dnešního poledne. Systém mi vše schválil. Následně mi dnes večer přišla sms, že balík je na úplně jiném parcel shopu (daleko od mého bydliště). Za celou dobu mě nikdo z PPL nekontaktoval, i když podle jejich pravidel mají následující den balík doručovat znovu, ne jej dát na parcel shop, navcí vše zcela bez vědomí zákazníka. Mluvila jsem s operátorkou zákazníckého servisu PPL. Mám podánu žádost, aby balík převezli, kam jsem chtěla. Ale depo to může "prostě zamítnout". Takto si alespoň trochu profesionální služby opravdu nepředstavuju. A do Hrabárna styl na Skalku, což je odporný second hand, opravdu pro své balíky, které tam PPL přesunuje zcela bez ého vědomí, jezdit opravdu nebudu. Tereza Lišková
Dodejte mi laskavě balík na Parcel shop, na který jsem si, zcela v souladu s pravidly doručování PPL, nechala po prvním neúspěšném dodání svůj balík přesměrovat (Žabka na Starostrašnické).
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.