Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Tak jako spousta dalších jsem při pokusu o seznámení naletěl této podvodné seznamce. Včera jsem zaplatil 3 měsíční VIP přístup (VIP přístup jsem platil virtuální kartou Revolut, kterou jsem si následně v aplikaci smazal, aby mi společnost nemohla opakovaně strhávat peníze), ale celou dobu mi chodily jen zprávy od robotů, takže jsem se rozhodl účet zrušit. Také jsem narazil zde na vasestiznost.cz na již podané stížnosti, kde lidé psali, že po uplynutí VIP přístupu jim byly nadále strhávány platby a společnost jim zasílala dopisy ohledně vymáhání. V podmínkách služby (https://www.pouzesex.cz/terms) jsem se v sekci 12. POUČENÍ O ODSTOUPENÍ dočetl, že placený přístup se může zrušit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů a musí rušit písemně (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem). Napsal jsem tedy na papír prohlášení o odstoupení, vyplnil jimi požadované údaje, napsal dnešní datum, podepsal, naskenoval a zaslal. Lidé zde psali, že se jim na e-mail nikdo neozýval.
Seznamka http://pouzesex.cz
Máte prosím nějakou další radu? Bude společnosti stačit toto prohlášení o odstoupení? Nebudou po mně vymáhat další věci?
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Společnost je povinna vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.