Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webových stánkách, kde jsem si objednala pelech pro psa malého Jokšíra o váze 2,90 byl rozměr skryt pod parametry,/záměrně se musel odkaz odkliknout/ což běžné na eshopech nebývá, tudíž jsem rozměr nenašla, přitom jsem následně žádnou jinou nabídku velikosti na webu nenašla, tudíž jsem se klamně domnívala, že fotografie pelechů, které byly zavádějící nám velikost pro našeho malého pejska bude určitě vyhovovat Nevyhovoval. Do 7 dnů jsem zboží vrátila přes poštu. Za týden se mi firma neozvala. Telefon uváděný na svých kontaktech mi bylo sděleno, že je firmy Manzara a také prý zákazníci milně volají opětovně na tento uvedený kontakt. Už toto je dost podezřelé.
Za letošní rok je uvedeno 71 stížností, což jsem zjistila nyní a já mám naopak obavy firmě neudělat problémy tím, že bych toto celé povídání rozšířila přes sociální sítě.
Požaduji navrácení finanční částky na můj bankovní účet.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.