Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Vytvořil jsem včera objednávku s informací, že přijde dnes v 15:30 do AlzaBoxu na Nádraží Libeň, kde si ji budu moci vyzvednout.
Komponenty jsem potřeboval urgentně, jelikož je potřebuji ke své práci. Jedním z nich je grafická karta ke které dávají jako dárek hru.
Bez jakékoliv informace byla celá má objednávka pozdržena kvůli chybějícímu dárku, který nemají skladem - dárek je pouze elektronický klíč pro stažení hry, je to něco, co se dá poslat i e-mailem poté.
Volal jsem na zákaznickou podporu kde mi první zaměstnanec zavěsil. Doufám, že se jednalo o omyl.
Druhá zaměstnankyně mi byla schopna pomoci pouze rozdělením objednávky s tím, že vše, co jsem si objednal, obdržím zítra do AlzaBoxu a hru dopošlou později.
Žádné alternativní řešení, žádná omluva, žádná kompenzace, nic.
Kdybych nezavolal na zákaznickou podporu, pravděpodobně by mohla být objednávka pozdržena i několik týdnů.
Špatný systém objednávek, absence možnosti alternativ, absence vstřícnosti k zákazníkům, nedostatečná komunikace se zákazníky, lživé informace o zboží na skladě a času dopravy
Pouze rozdělit objednávku po tom, co se zákazník sám ozve nestačí.
1) Více slotů/termínů pro expres kurýra, za kterého bych rád zaplatil, kdyby byl ještě dostupný.
2) V případě kdy jedna z položek (resp. dárek k jedné z položek) není na skladě, informovat zákazníka a dát na výběr, zda objednávku rozdělit a zbytek doposlat později nebo počkat.
3) Nepozdržovat objednávku v případě dárku, který se dá poslat e-mailem.
4) Dát zákaznické podpoře možnost vyjít vstříc zákazníkům. Když už se něco takového stane, tak např. expres závoz v takovýchto případech nebo např. slevový voucher.
5) ALE HLAVNĚ NEUDÁVAT LŽIVÉ INFORMACE! Informace o termínu byl jediný důvod proč jsem objednávku na Alze udělal. V takovémhle případe se jedná o lež, klam a podvod.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Případné připomínky je vhodné směřovat zejména nadřízeným daných zaměstnanců.
Nebylo-li zboží dodáno v ujednaném čase, jedná se o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
V případě dodání zboží v den následující po dni, kdy mělo být původně plněno, se jedná o plnění poskytnuté v přiměřené lhůtě a nejedná se o nepodstatné porušení smluvní povinnosti, které by zakládalo možnost odstoupit od smlouvy (viz § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.