Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37120upomínka z roku 2016

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 5 lety

Helena Štraitova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes přišla mému tátovi od Vás oznámení o postupu pohledávky.

Dopis napsaný 19.8.2019
splatnost pohledávky 1.9.2019 a dopis dorazil dnes 19.10.2019
POhledávka je z roku 2016.
Prohledala jsem všechny inkasní dokumenty a táta má vše zaplaceno.
Tak že s vaší upomínou jdu zítra na policii , pak Vás dám do televizních novin zároveň k právníkovi.

Na telefony nereagujete.

S pozdravem Štraitová


Požadované řešení

nezvedají vůbec telefony, nanic nereagují pouze poslali o známení o postupu pohledávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:47, před 5 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že žádný dluh neexistuje, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti postupující pohledávku, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.