Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes přišla mému tátovi od Vás oznámení o postupu pohledávky.
Dopis napsaný 19.8.2019
splatnost pohledávky 1.9.2019 a dopis dorazil dnes 19.10.2019
POhledávka je z roku 2016.
Prohledala jsem všechny inkasní dokumenty a táta má vše zaplaceno.
Tak že s vaší upomínou jdu zítra na policii , pak Vás dám do televizních novin zároveň k právníkovi.
Na telefony nereagujete.
S pozdravem Štraitová
nezvedají vůbec telefony, nanic nereagují pouze poslali o známení o postupu pohledávky
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že žádný dluh neexistuje, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti postupující pohledávku, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.