Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
předmětem mého emailu je stížnost na vámi poskytované služby. Nutno podotknout, že jsem si celý život vystačil se čtyřmi základními programy, na nichž jsem mohl sledovat mé oblíbené sportovní přenosy.
A pak jste přišli vy s vaší "revoluční" televizí a nakoupili výhradní licence na tyto přenosy.
Protože jediné co sleduji jste mi vzali, byl jsem nucen přejít na vaší službu včetně změny operátora na mobilním telefonu. Byla to pro mě oběť ale obětoval jsem to.
Moje nadšení že mohu koukat na fotbalovou ligu mistrů, českou Fortuna ligu a jiné pořady, rázem vystřídalo zklamání, rozhořčení a v neposlední řadě absolutní nepochopení toho, jak je možné, že "zaostalé" a proto vyřazené analogové vysílání neomylně fungovalo a dnes v moderní době plné dokonalých technologiích věčně nefunguje televize. A co hůř, že za to musím měsíčně platit diametrálně rozdílně částky než doposud.
A nejhůře na tom všem vnímám fakt, že dlouho očekávané přenosy, na které se těším, několikrát nefungují, televize hlásí že se nemůže připojit ke službě a díky tomu, že máte veškerá práva na vysílání, tak musím sportovní přenosy poslouchat z rádia jako před 50-ti lety...
A za toto chcete peníze?
Zdeněk Macháček
O2 TV
Očekávám nějakou finanční kompenzaci, protože stejně tak, jako já proplácím veškeré položky ve faktuře, očekávám i od vás kompletní služby. A pokud se tak něděje, logicky za to nechci platit.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mě, že nejste s funkčností služby O2 TV spokojený.
Budu rád, když mi pošlete podrobnosti o vaší službě (číslo linky, email, pod kterým se přihlašujete, nebo rodné číslo, na které máte u nás psanou smlouvu). Stejně tak budu potřebovat vědět, přes co O2 TV sledujete (set-top box, web, aplikace) a jak přesně se chyby projevují. Podrobnosti mi můžete poslat na email info@o2guru.cz.
Na základě toho se domluvíme na dalším postupu. Věřím, že společně najdeme řešení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.