Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#37121Vypadky televizniho signalu O2 televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 5 lety

Zdeněk Macháček

Znění stížnosti

Dobrý den,
předmětem mého emailu je stížnost na vámi poskytované služby. Nutno podotknout, že jsem si celý život vystačil se čtyřmi základními programy, na nichž jsem mohl sledovat mé oblíbené sportovní přenosy.
A pak jste přišli vy s vaší "revoluční" televizí a nakoupili výhradní licence na tyto přenosy.
Protože jediné co sleduji jste mi vzali, byl jsem nucen přejít na vaší službu včetně změny operátora na mobilním telefonu. Byla to pro mě oběť ale obětoval jsem to.
Moje nadšení že mohu koukat na fotbalovou ligu mistrů, českou Fortuna ligu a jiné pořady, rázem vystřídalo zklamání, rozhořčení a v neposlední řadě absolutní nepochopení toho, jak je možné, že "zaostalé" a proto vyřazené analogové vysílání neomylně fungovalo a dnes v moderní době plné dokonalých technologiích věčně nefunguje televize. A co hůř, že za to musím měsíčně platit diametrálně rozdílně částky než doposud.
A nejhůře na tom všem vnímám fakt, že dlouho očekávané přenosy, na které se těším, několikrát nefungují, televize hlásí že se nemůže připojit ke službě a díky tomu, že máte veškerá práva na vysílání, tak musím sportovní přenosy poslouchat z rádia jako před 50-ti lety...
A za toto chcete peníze?

Zdeněk Macháček


Produkt

O2 TV


Požadované řešení

Očekávám nějakou finanční kompenzaci, protože stejně tak, jako já proplácím veškeré položky ve faktuře, očekávám i od vás kompletní služby. A pokud se tak něděje, logicky za to nechci platit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 11:05, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2019 00:30, před 5 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že nejste s funkčností služby O2 TV spokojený.
Budu rád, když mi pošlete podrobnosti o vaší službě (číslo linky, email, pod kterým se přihlašujete, nebo rodné číslo, na které máte u nás psanou smlouvu). Stejně tak budu potřebovat vědět, přes co O2 TV sledujete (set-top box, web, aplikace) a jak přesně se chyby projevují. Podrobnosti mi můžete poslat na email info@o2guru.cz.

Na základě toho se domluvíme na dalším postupu. Věřím, že společně najdeme řešení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 12:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2020 21:33, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.