Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 18/11/2019 mi měl být doručován mezi 13-15 hodinou balík (č.40187498879)uvolnil jsem se v zaměstnáí a už cca. ve 12:30 jsem byl doma, kde jsem čekal na doručení.po 15 hodině jsem se něklikrát snažil kontaktovat řidiče na uvedeném telefonu v sms zprávě, telefon vyzváněl,řidič telefon nezvedal. potom jsem kntaktoval zákaznický servis (3x. Operátorky jsou naprosto neochotné cokoliv řešit!Změnil jsem si tedy(včera) místo doručení a doteď mi nepřišel potvrzovací email!
zásilka č.40187498879
Požaduji vrátit cenu za dopravné ve výši 108,-. které jsem zaplatil již společnosti Lidl.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.