Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jsem spoustu roků klientka O2, vzhledem k tomu, že jsme neměli žádný televizní signál- podotýkám že v Brně městě, objednali jsme si zavedení O2 trio. Od té doby bojujeme s různými poruchami jak ve vysílání TV tak s internetem. Každou chvíli příjem internetu kolísá, takže jsme mimo signál. Nejhorší však je, že pokud se obrátíme na O2, dozvíme se, že probíhá diagnostika a ta nakonec ukáže, že chyba je u nás. Dostaneme doporučení, abychom vše odpojili, nechali několik minut a znovu zapojili. Pochopitelně jsme tento úkon provedli, ale signál žádný. A když potřebujeme hovořit s operátorem, ozve se opět diagnostika se stejnou radou. Jinak je doporučení, abychom si nechali poradit od guru O2, který nám pomůže za 99 Kč. Kdysi u nás byl technik, který nám oznámil, že ve vedlejší ulici je nějaká skříňka, ve které jsou přípojky k našemu internetu a pokud projede kolem nějaké těžší auto, dojde k poruše. Nerozumíme tomu.
O2 trio - pevná linka plus TV plus internet
Buď bude příjem internetu v pořádku, nebo si budeme nuceni zařídit jiného operátora.
|
Tweet |
Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
mrzí mne, pokud máte s našimi službami potíže, ráda jejich nastavení s vámi překontroluji, doplníte-li mi číslo služby O2 TV či O2 Internetu a také kontakt, na kterém vás případně zastihnou naši technici.
Uvádíte, že nemáte signál internetu, znamená to, že se připojujete přes WIFI a ta se vám ztrácí? Anebo zaznamenáváte také potíže s připojením k internetu přes kabel zapojený z modemu do PC?
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.