Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#37129Nikdo mě nevyslyší

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 5 lety

Karla Hégrová

Znění stížnosti

Jsem spoustu roků klientka O2, vzhledem k tomu, že jsme neměli žádný televizní signál- podotýkám že v Brně městě, objednali jsme si zavedení O2 trio. Od té doby bojujeme s různými poruchami jak ve vysílání TV tak s internetem. Každou chvíli příjem internetu kolísá, takže jsme mimo signál. Nejhorší však je, že pokud se obrátíme na O2, dozvíme se, že probíhá diagnostika a ta nakonec ukáže, že chyba je u nás. Dostaneme doporučení, abychom vše odpojili, nechali několik minut a znovu zapojili. Pochopitelně jsme tento úkon provedli, ale signál žádný. A když potřebujeme hovořit s operátorem, ozve se opět diagnostika se stejnou radou. Jinak je doporučení, abychom si nechali poradit od guru O2, který nám pomůže za 99 Kč. Kdysi u nás byl technik, který nám oznámil, že ve vedlejší ulici je nějaká skříňka, ve které jsou přípojky k našemu internetu a pokud projede kolem nějaké těžší auto, dojde k poruše. Nerozumíme tomu.


Produkt

O2 trio - pevná linka plus TV plus internet


Požadované řešení

Buď bude příjem internetu v pořádku, nebo si budeme nuceni zařídit jiného operátora.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2019 09:44, před 5 lety

Pokud služba není poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné tuto službu reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2019 15:38, před 5 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud máte s našimi službami potíže, ráda jejich nastavení s vámi překontroluji, doplníte-li mi číslo služby O2 TV či O2 Internetu a také kontakt, na kterém vás případně zastihnou naši technici.

Uvádíte, že nemáte signál internetu, znamená to, že se připojujete přes WIFI a ta se vám ztrácí? Anebo zaznamenáváte také potíže s připojením k internetu přes kabel zapojený z modemu do PC?

S pozdravem

Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.1.2020 21:37, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 16:41, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.