Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37138Nejednanoc.cz, advokáti Auer Witte Thiel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Martin Holič

Znění stížnosti

Nedávno mi přišla upomínka ze serveru Jenjednanoc.cz, kde jsem se nikdy neregistrovala, nechápu, kde získali můj mail. Na tuto upomínku jsem nereagoval, načež po dvou dnech dnech přišel mail od advokátů Auer Sitte Thiel, abych uhradil 88,46 EUR. Poslal jsem mail na adresu debtdue@dy-charge.com i na mail kolekce@auerwittethiel.com s tím, že jsem žádnou registraci neprovedl na jejich serveru. Přišla jediná vyhružná odpověď, že zaplatit musím a pokud jsem registraci neprovedl, mám se obrátit na policii, že jim poskytnou IP adresu. Jelikož jsem nikdy neměl nic společného se soudy, vymahači a nemám dluhy, podlehl jsem a částku zaplatil. Vím, chyba. Od advokátů dosud žádná reakce na můj mail. Pouze se ozvala jakási arogantní Katka z mailu support@datahelpdesk.com, trvá na tom, že musim zaplatit, což jsem bohužel udělal přes PayPal, aby nikde nefigurovala má platební karta, kterou by zneužili. Chtěl bych se připojit ke ostatním stěžovatelům na tuto společnost.


Produkt

Jenjednanoc.cz


Požadované řešení

Nevím si s problémem řady, peníze zpátky neuvidím, to je mi jasné, ale chtěl bych zastavit toto podvodné jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2019 09:52, před 5 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.

Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2019 23:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.