Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.5.2014 jsme zakoupili v prodejně TVPRODUCTS na Karlově náměstí 18 v Praze 2 elektrický krouhač multi fresh. Při strouhání se hltí .Zboží bylo odesláno a reklamováno 15.5.2014. 23.5.2014 se vrátilo na prodejnu s tím, že nebyla zjištěna žádná závada. Po domluvě s prodavačkou jsme si přinesli na prodejnu mrkev a paní prodavačka se sama snažila mrkev nastrouhat. Na vlastní oči se přesvědčila, že to není možné. Znovu se zboží odeslalo a reklamovalo. Opět nám bylo sděleno, že je zboží bez závad. Můj manžel je po těžké operaci čelisti potřebuji mu všechno strouhat a hlavně zeleninu, ale tento výrobek nám nevyhovuje. Peníze nám byly odmítnuty vrátit.
Kráječ Multi Fresh cena 749 Kč
prosíme o vrácení peněz
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný prodávající, proto pokud prodávající viděl, že zboží nefunguje, tak jak se od něj očekává, měl by reklamaci vyhovět. V tomto případě se jedná o tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku platí, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud chce reklamaci zamítnout. Spotřebitel má primárně nárok na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Dále může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Společnost TV PRODUCTS CZ s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.