Společnost


CHOZE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37144Nekvalitní, nefunkční zboží, neochota vůčui zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Pavla Fleischerová

Znění stížnosti

Applemix figuruje v mé 44-leté historii jako ůplně nejhorší obchod, který znám. V roce 2017 jsem si zde koupila neoriginální kabel k mému Macbook Pro, který měl - podle prodávajícího - bezpečně nahradit ten originální. Bohužel po měsíci přestal fungovat. Šla jsem ho proto vrátit a jelikož žiji v zahraničí požádala o navrácení peněz. Na to mi bylo řečeno, že obchod peníze nevrací a že si za zboží musím vybrat něco jiného a to do jednoho roka. Já ale nic nepotřebovala. Ze zahraničí jsem si pak před uplnutím té doby vybrala pár zbytečností, abych tomuto obchodu nevěnovala jen tak zbůhdarma 1000 kč. Kamarádka mi je vyzvedla a držela u sebe po dobu mé absence. Po příjezdu do Čech jsem ale zjistila, že cestovní adaptér, který jsem si vybrala, mi nahradili ůplně jiným. Rozdvojka na USB zařízení nefunguje a držák na mobil do auta jsem ještě nevytáhla z obalu. Skoro se bojím ho použít! Jelikož stále žiji hlavně v zahraničí, tyto věci reklamuji až po 1.5 roce, při cestě do Karlína, ale jsem jaksepatří otrávená z tohoto obchodu i jejich neuvěřitelně nevstřícných taktik vůči zákazníkovi. Naštěstí jsem s podobným jednáním jinde nesetkala. Doporučuji vyhnout se obloukem a obchodu přeji brzký krach. P.S. Tuto stížnost píši bez velkých očekáváních. Vím jak tento obchod funguje a očekávám jen podobné, ale ráda přidám svou recenzi i stížnost na tento obchod k těm mnohým, které na Googlu (mezi google reviews) již visí. Očividně moje zkušenost s tímto obchodem není ojedinělá.


Produkt

Jiný cestovní adaptér, než který jsem si vybrala. Nefunknčí rozdvojka USB zařízení. DRžák na mobil ještě musím zkusit.


Požadované řešení

Žádám vyjímku pro tento obchod a to vrácení peněz v plné hodnotě za nekvalitní zboží. Stěhuji se do zahraničí natrvalo a proto jakékoliv jiné řešení typu "vyberte si do roka něco ve stejné hodnotě" (tj něco stejně nekvalitního, co budete muset zase do roka vracet) je pro mě nepraktické a velice frustrující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2019 11:10, před 5 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží (nebo nefunkční), jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2019 13:49, před 5 lety

Na základě žádosti spotřebitelky přeřazujeme stížnost na ní, aby ji mohla doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2020 16:44, před 5 lety


Pavla Fleischerová

Všechny 3 produkty jsem reklamovala a u všech 3 produktů mi byla reklamace odmítnuta. Že prý rozbočovač funguje (pravda je, že má skrytou vadu, která se ukáže časem, při práci), držák na mobil do auta je v pořádku (možná, nikdy jsem ho nepoužila, protože je to jen další šmejd) a že jiný adaptér není z jejich obchodu, nikdy ho v jejich obchodě neprodávali. (To je prachsprostá lež. Možná ho nikdy neprodávali, ale určitě mi ho zabalili místo toho objednaného. )

Asi by bývalo nepomohlo, kdybych si zboží nechala kamarádkou poslat do ciziny (když Applemix do ciziny neposílají). Do požadovaných dvou týdnů bych nestačila produkt převzít, vyzkoušet i vrátit, a společnost by mi pravděpodobně řekla to samé co tvrdí dnes.

Nikdy by mě nenapadlo, že se v kameném obchodě mohu setkat s takovouhle ůrovní podvodnictví.

Jelikož jsem trvala na řešení, byla jsem nakonec odkázána na majitele, J. Č., který namísto řešení jen pochválil pana J. z reklamačního oddělení za jeho vstřicnost vůči mě (?!). To mi přišlo tak absurdní, že už jsem se musela jen trpce smát.

Ale je to smutné. Je smutné, že takováto společnost existuje a funguje bez jakékoliv sankce za podvodné taktiky a obchodování.

Abych nepřišla ůplně zkrátka, nabídla jsem konečné řešení, které jsem si myslela, že pan Č. neodmítne, aby si tak ušetřil dalších stížností z mé strany. Navrhla jsem mu, aby mi dal několik (těch správných) cestovních adaptéru (které nepotřebuju) v ceně reklamovaných věcí, a tím bychom celou záležitost ukončili. Na můj návrh ale už nereagoval. Přestal se mnou komunikovat. Všechny zakoupené a vrácené produkty si tak nechali v Applemix ( a asi dali zpátky na regál) a mých 1000 Kč si ponechali na jejich ůčtě.

Na internetu je negativních příspěvků na Applemix spoustu. Svou stížnost jsem podala i na Český Obchodní Inspektoriát. Snad to k něčemu bude a někomu dalšímu to zachrání zbytečnou ztrátu peněz, času i nervů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.1.2020 18:05, před 5 lety

Jak jsme uváděli již výše, pokud došlo k dodání jiného zboží či zboží nefunkčního, potom se jedná o vadu, která by měla být odstraněna postupem stanoveným v § 2169 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, (konkrétní způsoby řešení viz výše).

U věci, která je dle spotřebitelky vadná, by bylo řešením rozhodnutí o reklamaci rozporovat s využitím znaleckého posudku, pokud by posudek ukázal, že na věci je skutečně vada, takže byla reklamace oprávněná, měla by spotřebitelka dle § 1924 občanského zákoníku nárok také na náhradu tzv. účelně vynaložených nákladů.

Co se týče věci, která by měla být jiná než objednaná, zde po takové době vše spočívá v prokazování. Pokud by spotřebitelka prokázala, že hned po vybalení byla v balíčku jiná věc než objednaná, měla by nárok na výměnu za původně objednané zboží.

Na věci i ze zamítnuté reklamace má spotřebitelka samozřejmě nárok, ale záleží na tom, jak reklamace proběhla a jak bylo domluveno převzetí věcí. Pokud bylo reklamováno na prodejně a reklamace tam měla být také vyzvednuta, potom bylo na spotřebitelce, aby si zboží vyzvedla.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.