Společnost


Geekplanet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37145Minimálně rok prošlé zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Michaela Dvořáková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si přes internet pěstitelskou sadu Grow it Super Salad a přišel mi balíček na kterém je expirace 10-2018 a pod nálepkou prosvítá 07-2017. Upozornila jsem prodejce na prošlé zboží, ale prodejce mne bez omluvy přesvědčoval, že to nevadí a teprve až nic nevyroste, tak mi vrátí peníze. Sadu jsem chtěla vyměnit, výměna není možná, i když na stránkách mají skladové zásoby 14 kusů se zárukou 12 měsíců. Pokud odstoupím od smlouvy bez udání důvodů, pošlu balíček poštou zpět (osobní předání balíčku není možné), tak mi prodejce sice vrátí 189 Kč, ale co ten čas, který strávím na poště?
Posílat více než rok prošlé zboží mi přijde jako vrchol arogance a způsob, jak vydělat za každou cenu. Podle skladových zásob se obávám, že nebudu jediná, komu nic nevyroste.


Produkt

Grow it - Super salát, kód zboží 00000869


Požadované řešení

Přesvědčit prodejce, že prošlé zboží se neprodává.
Omluva + vrácení peněz bez posílání balíčku zpět - krabici hodím do popelnice, aby ji prodejce nemohl znovu poslat do oběhu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 16:08, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitelka právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno (za účelně vynaložené náklady spojené s reklamací považujeme například poštovné a jízdné).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 23:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.