Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.11.2019 jsem si objednala zboží a ihned zaplatila převodem na číslo účtu 2001676167/2010, variabilním symbolem 1801356 a částkou 1019kč, dne 20.11.2019 mi poslali e-mail, že na zboží budu čekat až 40 dní a jelikož jsem zboží objednávala jako Vánoční dárky, tak jsem je opětovně kontaktovala, že chci objednávku zrušit a peníze vrátit, ale vždy mi odpověděl automat, že nemají čas, tudíž si nevím rady, ale z mnoha záporných zkušeností na internetu, s touto společností, budete určitě vědět o čem mluvím, protože takových případů řešíte denně spousty.
E-shop tzv. Šmejdů
Zrušení mé objednávky a hlavně vrácení mých peněz a nejlépe zlikvidovat tento e-shop, ubylo by Vám spoustu práce, velmi děkuji Izabela Grusová
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci (odstoupit lze i před doručením zboží).
Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) . Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.