Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37149Nedostatečný počet použitelných WC

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Milada Marková

Znění stížnosti

Včera 19.11. 2019 jsem jela expresním vlakem z Prahy Hlavního enádraží s pravidelným odjezdem ve 12.45 do Chebu, kde bylo použitelné WC pouze v posledním vagonu, jinak byla všechna uzavřená.Na můj dotaz mi průvodčí sdělila, že souprava je v provozu celý den, takže ji nebylo možné uklidit a že norma je 1 WC na 150 lidí, takže to musí stačit.


Požadované řešení

Každý vagon by měl mít po celou dobu jízdy použitelné WC, aby bylo cestování plně komfortní! Pravidelné vítání a loučení se cestujícími v každé stanici ten komfort nezajistí!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 11:53, před 5 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 12:22, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.