Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera 19.11. 2019 jsem jela expresním vlakem z Prahy Hlavního enádraží s pravidelným odjezdem ve 12.45 do Chebu, kde bylo použitelné WC pouze v posledním vagonu, jinak byla všechna uzavřená.Na můj dotaz mi průvodčí sdělila, že souprava je v provozu celý den, takže ji nebylo možné uklidit a že norma je 1 WC na 150 lidí, takže to musí stačit.
Každý vagon by měl mít po celou dobu jízdy použitelné WC, aby bylo cestování plně komfortní! Pravidelné vítání a loučení se cestujícími v každé stanici ten komfort nezajistí!
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.