Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Včera (19.11.2019) mi došel doporučený dopis od výše uvedené firmy, kde mi sdělují, že nedoplatek z vyúčtování 9212,-Kč postoupili k vymáhání firmě Rychlé řešení pohledávek s.r.o. s tím, že mám poslední šanci uhradit dlužnou částku do 14 dnů od doručení tohoto dopisu.
K dopisu je přiloženo vyůčtování se splatností 1.9.2019, které mi však nikdy předtím doručeno nebylo.
Navíc je toto vyúčtování chybné, protože nejsou započteny 2 prokazatelně (přes SIPO) zaplacené platby v souhrnné výši 5.540,-Kč.
Jejich infolinka je nedostupná a předpokládám, že na e-mail nikdo nezareaguje.
V neposlední řadě, převedení mojí smlouvy na jinou společnost (Zelená elektřina s.r.o.) bez mého vědomí a souhlasu mi taky nepřijde v pořádku.
Nevím teď co dělat, nechce se mi platit celou částku, protože je mi jasné, že své peníze už zpátky nikdy nedostanu :(.
Děkuji
Dodávky plynu
Opravené vyúčtování, které jsem ochotna obratem uhradit a stažení mé pohledávky od vymáhací firmy.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitelka domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měla by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.