Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#37150Předání údajné pohledávky a nedodané vyúčtování v řádném termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Blanka Bábková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Včera (19.11.2019) mi došel doporučený dopis od výše uvedené firmy, kde mi sdělují, že nedoplatek z vyúčtování 9212,-Kč postoupili k vymáhání firmě Rychlé řešení pohledávek s.r.o. s tím, že mám poslední šanci uhradit dlužnou částku do 14 dnů od doručení tohoto dopisu.
K dopisu je přiloženo vyůčtování se splatností 1.9.2019, které mi však nikdy předtím doručeno nebylo.
Navíc je toto vyúčtování chybné, protože nejsou započteny 2 prokazatelně (přes SIPO) zaplacené platby v souhrnné výši 5.540,-Kč.
Jejich infolinka je nedostupná a předpokládám, že na e-mail nikdo nezareaguje.
V neposlední řadě, převedení mojí smlouvy na jinou společnost (Zelená elektřina s.r.o.) bez mého vědomí a souhlasu mi taky nepřijde v pořádku.
Nevím teď co dělat, nechce se mi platit celou částku, protože je mi jasné, že své peníze už zpátky nikdy nedostanu :(.
Děkuji


Produkt

Dodávky plynu


Požadované řešení

Opravené vyúčtování, které jsem ochotna obratem uhradit a stažení mé pohledávky od vymáhací firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2019 12:23, před 5 lety

Pokud se spotřebitelka domnívá, že vyúčtování dodávky plynu není správné, měla by uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

V případě sporu s dodavatelem se může spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, který je oprávněn řešit spory ze smlouvy mimosoudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2019 11:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.