Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si psí pelíšek 1x Shopolo-petbet . V reklamě nebyla udaná velikost. Buhužel náš jezevčík se do něho nevejde.V reklamě ktera byla na faceboku vypadal pelíšek dostatečně velký. Po otevření zásilky jsem zjistila že pelíšek je možná na koťátko nebo štěně. Proto bych chtěla výměnu zboží, nebo zpátky peníze. Již 3x jsem firmu SHOPOLO kontaktovala e-mailem uvedeným v jejich reklamě a korespondenci, ale žádná odpověď. Bojím se bez předchozí domluvy výrobek vracet, neboť potom nebudu mít peníze ani výrobek.Na vrácení zboží se blíží 14-ti denní lhůta. Děkuji za případnou pomoc. Jaroslava Keréková
[Objednávka č.: #206329] (Listopad 4, 2019), PetBed 1 514.00 Kč, Poplatek: 54.00 Kč Platební metoda: Dobírkou (+54 Kč) Cena celkem: 568.00 Kč
Výměna zboží, nebo navrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.