Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den chcem tymto podat staznost dna 16.11.2019 som urobila objednavku na stranke vevio.cz pridavam aj cislo objednavky
1743584..hned ten den ako som zistila ze ide o pofidernu stranku som sla na tu ich stranku vevio.cz a poslala im najmenej 3 krat vipisany formular o zruseni svojej objednavky az po dvoch dnoch mi prisla odnich sprava ze mi bol tovar odoslany ..apsolutne neragovali na moje odstupenie..stale mi posielaju tu istu spravu ...jedine co som chcela ako kazdy poskodeny zakaznik co u nich nakupil bolo vratenie svojich penazi ...na facebooku vznikla skupina ludi ktora bola tymto eshopom oklamana tyto ludia to riesia udanim na PČR a podanim TO..chcela som to riesit podobrom lenze vevio mi na to odpoveda stale rovnako ...tak to budem riesit po zlom nedavaju mi na vyber ..jedine co chcem aby mi vratili naspat svoje peniaze !!! neide o vyhrazanie len kazdy tu chce dosiahnut spravodlivosti su to moje tazko zarobene peniaze a ja som im ich dala ...viete si predstavit kolko asi takto ludi oklamali a nevratili im ich peniaze ...ako sa taketo hyeny nanas obycajnych ludi obohacuje ...s pozdravom Slava Pavlikova
Číslo objednávky 1743584,Číslo zákazníka 1743584,Módní pánská bunda Mountainskin Barva: Black, Velikost: M cena 1747 kč
Ziadam o vratenie svojich penazi nic viac nic menej ,vevio mi odmietlo zrusit moju objednavku aj ked som v den objednavky vipisala ich formulare o zruseni svojej objednavky
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Stejně tak má spotřebitel při koupi zboží na dálku právo na odstoupení od smlouvy ještě předtím, než mu zboží bylo doručeno.
Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.