Společnost


GLO - STORY LIMITED

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37159Nevrácení peněz za zboží vrácené ve lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Lenka Kokešová

Znění stížnosti

E-shop dodal zboží, které ale nesedělo a neodpovídalo kvalitou představě. Po telefonické komunikaci jsem zjistila, že vrátit se musí na Slovensko (za 490,- Kč), což jsem udělala, zaplatila poštovné, e-shop potvrdil převzetí zpět a od té doby je telefon 737 325 122 vypnutý a na maily nikdo nereaguje, včera mi přišel po dlouhé době poukaz na novou objednávku (ale nemají tam zboží, které bych chtěla koupit a už na tomto e-shopu nechci nic koupit). Už mi ani tak nejde o ty 2500,- Kč, které mě má nepozornost stála, ale nechci, aby jim to procházelo a napálili další zákazníky.


Požadované řešení

Chci vrátit peníze za zboží, které jsem včetně jejich nevyžádaného dárku vrátila v zákonné lhůtě a zaplatila nehorázné poštovné 490,- Kč (ze stránek nebylo patrné, že se zboží musí vrátit na Slovensko). Klidně bych si i objednala i jiné zboží, ale množství a kvalita nabízeného zboží to bohužel neumožňuje. Až dnes jsem si bohužel přečetla reakce zákazníků na jejich stránkách a zjistila, že tyto praktiky jsou v tomto obchodě zřejmě obvyklé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2019 18:56, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2019 12:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.