Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už při zaslání vyúčtování jsme upozornili na nejspíše chybné odečtení spotřeby SV v našem bytě. Jsme dva senioři v bytě 3+1 v panelovém domě v Mostě.Pravidelně si zapisujeme spotřebu všech médií.Zpravidla koncem dubna odjíždíme na chalupu 80 km od Mostu, kde máme studnu.Při odjezdu v š e c h n a média vypínáme!Jen dcera asi každých 14 dní byt kontroluje.Naše spotřeba SV byla vždy kolem 20 m3 vody.Také méně.Náhle,při posledním vyúčtování jsme zjistili, že máme spotřebu 124 m3 SV !!Ihned jsem napsal mail na BD.Tam mi sdělili, že odečet provádí firma v ÚL.I těm jsme napsali.Ti nám sdělili, že chyba nemůže nastat. Technik měření nám sdělil, že je to možné!Právě při delším přerušení odběru může dojít ke vmetnutí nečistoty a tak dojde k posunu ořád.Ale varoval nás, že nám to nikde nedosvědčí.Že jinak měřidla pracují spolehlivě.Nás toto "spolehlivost" přišla na 10 000,- Kč.Šetříme kde můžeme.Použitou vodu ještě dále využíváme.Je to neskutečné.Stálým dotazem mezi lidmi víme, že spotřeba kolem 100 m3 odpovídá mnohočetné rodině,která naprosto nešetří.TUV (teplá)voda je měřena naprosto správně.
Z hlediska SBD se s námi nikdo nebaví. Všechny maily mám zachované,mohu jen vytisknout.KDE se dovolat?Jen zaplatit 10 000,- Kč a je to.Při naší penzi je to takřka likvidační.Psal jsem na právní bezplatnou poradnu,Stránky Bytových družstev - NIC,žádná komunikace.
Prosím poraďte.Z diskuzí s dalšími lidmi jsme zjistili, že se příliš nezajímají o spotřeby médií ve svých bytech.
Moc a moc děkujeme,pokus se budete o nás zajímat.
Pavel a Zdislava VAŇOUTOVI.
odečet studené vody
Posouzení nesmyslné výše odečtu SV v našem bytu.
|
Tweet |
Má-li odběratel pochybnosti o správnosti měření nebo zjistí-li závadu na vodoměru, má právo požádat o jeho přezkoušení. Toto právo lze uplatnit nejpozději při výměně vodoměru. Provozovatel je povinen na základě písemné žádosti odběratele do 30 dnů ode dne doručení žádosti zajistit přezkoušení vodoměru u subjektu oprávněného provádět státní metrologickou kontrolu měřidel, přičemž odběratel je povinen poskytnout provozovateli k odečtu i výměně vodoměru nezbytnou součinnost. Výsledek přezkoušení oznámí provozovatel neprodleně písemně odběrateli. Zjistí-li se, že je vodoměr nefunčkní, stanovení množství dodané vody se provede podle skutečného odběru ve stejném období roku předcházejícímu tomu období, které je předmětem reklamace nebo žádosti o přezkoušení vodoměru.
Subjekt S.B.D. Krušnohor nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je služba VašeStížnosti.cz založena na pricipu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Přípradné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení.