Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla jsem mylně informována o bonusech za smlouvu s T-mobilem. Smlouva mi končila 19.10.2019 a já jsem cca 14 dní předtím na pobočce T-mobilu v Turnově chtěla přejít na smlouvu, kterou uzavřela Česká lékařská komora s T-mobilem pro své členy. Bylo mi sděleno, že to nelze před datem 19.10.2019. Měla jsem v tuto dobu dovolenou, ale bylo mi sděleno, že můžu přijít kdykoliv po návratu a tato smlouva se mnou bude uzavřena. A stejně tak že se bonusy vyřeší potom. Dnes mi na pobočce T-mobilu sdělila jiná pracovnice, že bonusy skončili 19.10.2019 a již tam žádné bonusy nemám. Takže díky předchozí mylné informaci pracovnice T-mobilu jsem o ně přišla. Mrzí mě to tím víc, že jsem vaše zákaznice od roku 1996, ještě když tato společnost nesla jméno Pegas.
Bonusy za smlouvu s T-mobilem
Zvážení zrušení bonusů - prakticky jsem za ta léta čerpala velmi málo
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.