Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#37160Lživá informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Jarmila Miklová

Znění stížnosti

Byla jsem mylně informována o bonusech za smlouvu s T-mobilem. Smlouva mi končila 19.10.2019 a já jsem cca 14 dní předtím na pobočce T-mobilu v Turnově chtěla přejít na smlouvu, kterou uzavřela Česká lékařská komora s T-mobilem pro své členy. Bylo mi sděleno, že to nelze před datem 19.10.2019. Měla jsem v tuto dobu dovolenou, ale bylo mi sděleno, že můžu přijít kdykoliv po návratu a tato smlouva se mnou bude uzavřena. A stejně tak že se bonusy vyřeší potom. Dnes mi na pobočce T-mobilu sdělila jiná pracovnice, že bonusy skončili 19.10.2019 a již tam žádné bonusy nemám. Takže díky předchozí mylné informaci pracovnice T-mobilu jsem o ně přišla. Mrzí mě to tím víc, že jsem vaše zákaznice od roku 1996, ještě když tato společnost nesla jméno Pegas.


Produkt

Bonusy za smlouvu s T-mobilem


Požadované řešení

Zvážení zrušení bonusů - prakticky jsem za ta léta čerpala velmi málo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 11:22, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.