Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U spolecnostni Mobilprovas (mobilprovas.cz) jsem si zakoupil bezdratova sluchatka Samsung Galaxy Buds. Sluchatka maji tzv. Active Noise Cancelling, tj. aktivni tlumeni okolniho hluku. Z teto funkce me bohuzel boli hlava, tudiz jsem se rozhodl sluchatka do 14 dnu vratit, jelikoz jsem je objednal na eshopu. S vracenim nebyl problem, na pobocce Dornych v Brne se mnou byl sepsan protokol a sluchatka byla technikem firmy prevzata. Po par dnech mi prisla SMS, ze sluchatka jsou na pobocce, coz mi prislo divne. Byl jsem se tedy na pobocku podivat a sluchatka tam opravdu jsou s vyjadrenim, ze oznaceni na originalnim baleni nesouhlasi s oznacenim produktu. Tj. seriove cislo na krabicce je jine, nez seriove cislo vyrazene do produktu. Priznam se, ze vlastne nevim, co delat. S vyjadrenim reklamace jsem samozrejme nesouhlasil a sluchatka nechal zaslat zpet na servisni centrum. Jak ale muzu dale pokracovat v pripade, ze me vraceni produktu bude znovu zamitnuto? Samozrejme vracim produkt tak, jak jsem ho koupil, nic jsem nezamenoval a jednani firmy ve mne evokuje nekalou obchodni praktiku.
Samsung Galaxy Buds SM-R170NZ Galaxy Buds black
Vraceni penez (14 dnu bez udani duvodu)
|
Tweet |
Pokud prodávající vydal doklad o zakoupení výrobku, musí na něm být uvedeno datum prodeje výrobku, o jaký výrobek se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán, spolu s identifikačními údaji prodávajícího. V případě, že spotřebitel odstupuje od kupní smlouvy, je povinen vrátit zakoupené zboží, které je uvedeno v daném dokladu. Jestliže sériové číslo produktu nesedí se sériovým číslem na dokladu, bude složité prokázat, že se skutečně jedná o kupovaný výrobek. K prokázání této skutečnosti by však mohlo posloužit například vyjádření výrobce (např. že k pochybení mohlo dojít při přípravě k expedici výrobku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.