Společnost


Ing. Radek Škrobánek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#37166Nevrácení poštovného za uznanou reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 5 lety

Blanka Prušková

Znění stížnosti

dobrý den, 28.10.2019 jsem zaslala e-mailem informaci výše uvedené firmě o poškozené roletě. 29.10.2019 mi bylo sděleno, že mám poškozenou roletu zaslat. Učinila jsem takto 4.11. 2019, roleta došla do firmy 5.11.2019 Poštovné činilo 378 Kč.
Reklamace byla uznána a dne 5.11 mi bylo oznámeno, že bude zaslána nová. Do této chvíle komunikace proběhla pozitivně.
Dožadovala jsem se vrácení poštovného za zaslání poškozené rolety celkem 2x - 5.11 a 12.11 2019, podací lístek nafocen a poslán, rovněž číslo účtu, bylo mi rovněž potvrzeno přečtení těchto e-mailů.
Do tohoto dne jsem neobdržela ani informaci, ani požadovanou částku.


Produkt

Koupě 2 ks zatemnovacích rolet, č. obj. 2212638


Požadované řešení

Samozřejmě počítám s vrácením peněz za poštovné a adekvátní omluvou. Tuto firmu již ale nikomu nedoporučím, je neseriozní a neprofesionální.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2019 09:06, před 5 lety

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Účelně vynaložené náklady je nutné chápat jako ty nejmenší nutné s přihlédnutím k vzdálenosti pobočky, objemnosti zboží a možnosti náklady snížit. Výši nákladů je třeba prokázat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2020 15:50, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.