Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem v předobjednávce produkt Xiaomi Amazfit GTR a stejně jako mnoho dalších kupců jsem narazil na nepoužitelnost produktu (sporttracker hodinky) kvůli problémové GPS.
Nelze se připojit k GPS, často to trvá několik desítek minut v otevřeném prostoru, v případě nalezení signálu je velmi nepřesné měření zkreslující na 8km trase klidně +-1.5km.
Vzhledem k tomu, že žádná FW aktualizace nepomohla jsem hodinky po dvou měsících dal na reklamaci. Dále vzhledem k tomu, že se tento problém řeší na českých i zahraničních fórech a lidé hromadně hodinky reklamují, již jsem věděl o zkušenostech ostatních kupců s neprofesionálním jednáním společnosti CZC, která účelově tyto reklamace zamítá bez patřičného testování s odůvodněním "závada se neprojevila".
V mém připadě to bohužel nebylo jinak, po 25 dnech reklamace jsem obdržel zamítnutí reklamace s prostým odůvodněním "závada se neprojevila". Podotýkám, že se jedná o reklamaci v rámci 6měsíční lhůty od zakoupení produktu.
Již jsem kontaktoval prodejce s nespokojenosti řešení a odmítl jsem převzít "vyreklamovaný" produkt kdy toto odůvodnění zamítnutí reklamace nepovažuji za dostatečné řešení a obeznámil jsem pracovnici reklamačního oddělení, že považuji reklamaci za stále probíhající.
Odpovědí bylo pouze "neměnné rozhodnutí ze strany CZC". Tudíž se před podáním podnětu k ČOI ještě obracím na Vás a to nejen za mě, ale i za ostatní kupce diskutující ve fóru k produktu s podobnou zkušeností kdy CZC účelově protahuje a zamítá reklamace tohoto a dalších známých problému reklamovaného produktu.
V případě potřeby mohu dodat mé referenční měření a záznamy tras kdy dochází k reklamovanému problému.
Diskuze k produktu: https://www.czc.cz/xiaomi-amazfit-gtr-47mm-stainless-steel/265470a/produkt/forum
Desítky ostatních uživatelů se stejnými problémy:
https://forum.xda-developers.com/smartwatch/amazfit/amazfit-gtr-fix-gps-t3957978
https://www.miuios.cz/gps-problemy-27877
Oficiální odpověď zaměstnance CZC, který přiznává, že je problém pro CZC velmi dobře znám a přesto se chovají k zákazníkum takto neprofesionálně:
Oto Scherbaum - CZC20. 9. 2019 14:47nahlásit
@Čujka: Dobrý den, oslovil jsem s tímto problémem oficiální zastoupení Xiaomi a o problému už vývojáři ví a usilovně pracují na nápravě. Prosím všechny ještě o trpělivost. Mrzí mě, že se jim nepovedl SW na první pokus, ale to se bohužel stává. Důležité je, že se tím zabývají a vydají aktualizaci.
Děkuji a přeji hezký den
(aktualizace bohužel nic nevyřešily, instaloval jsem jich mnoho a okamžitě jak vyšly)
Xiaomi Amazfit GTR 47mm Aluminum Alloy
Uznání odpovědnosti za prodávané zboží a bez ohledu na přístup výrobce vrátit peníze místo výmluv, umělého protahování a ignorování zákazníků.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.